بازی

چرا سامسونگ بهترین است؟

چرا سامسونگ بهترین است؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما هم می‌خواهید گوشی جدید بخرید و تصمیم دارید وارد دنیای سامسونگ شوید؟ بله تغییر هیجان‌انگیز است اما می‌تواند سخت هم باشد. تلفن‌های هوشمند همراه بخش مهمی از زندگی اجتماعی، کاری و روزمره ما هستند و ممکن است تمایلی به‌عوض کردن آنها نداشته باشیم، مگر در شرایطی که مجبور شویم. در ادامه این مطلب ما تلاش کردیم، دلایلی که بیشتر مردم به اتکای آنها گوشی سامسونگ می‌خرند را برای شما لیست کنیم. آشنایی با این موارد می‌تواند خیال شما را راحت کرده و نظرتان را نسبت به این تولیدکننده جلب کند.

چند وظیفه‌ای

یکی از مهم‌ترین دلایلی که کاربران حرفه‌ای، سامسونگ را ترجیح می‌دهند، سادگی انجام چند کار به‌صورت هم‌زمان با تولیدات این برند است. گوشی‌های سامسونگ معمولا نمایشگرهای روشن، شفاف و بزرگی دارند که امکان استفاده از گزینه‌های متنوع در زمان انجام چند کار را به‌سادگی فراهم می‌کند.

در نرم‌افزار گوشی‌های سامسونگ هم قابلیت باز کردن چند پنجره در کنار یکدیگر تعبیه شده که نسل به نسل هم بهبودیافته است. در گوشی‌های جدید این برند، باز کردن دو برنامه در کنار یکدیگر بسیار آسان شده و می‌توانید تنها با حرکت انگشت خود، کارهایتان را سروسامان بدهید.

عمر باتری طولانی

دستگاه تلفن شما باید در طول روز قابل‌اعتماد باشد و نگرانی‌ای در مورد تمام شدن باتری آن نداشته باشید. دستگاه‌های سامسونگ با سرعت شارژ فوق‌العاده و عمر باتری عالی خود، این نگرانی را کاهش می‌دهند. در برخی مدل‌ها شما تا 45 وات سرعت شارژ را دریافت می‌کنید که یعنی حتی با تنها چند دقیقه متصل  بودن به برق، برای ساعت‌ها انرژی موردنیازتان را تأمین می‌کند.

همچنین یک حالت صرفه‌جویی تطبیقی در نرم‌افزار گوشی‌ها تعبیه شده که استفاده از برنامه‌ها و ویژگی‌هایی که کمتر به آنها نیاز دارید را محدود کرده و عمر باتری را حتی به بیش از 2 روز می‌رسانند.

بهترین دوربین‌های هر رده

 اگر می‌خواهید تمام خاطرات خود را به یاد داشته باشید، بهتر است همیشه دوربینی با خود حمل کنید. به همین دلیل دوربین گوشی اهمیت زیادی برایتان خواهد داشت. گوشی‌های سامسونگ مشخصات متنوعی در زمینه دوربین دارند که همگی به شکلی تنظیم شده‌اند تا حتی بی‌تجربه‌ترین کاربر بتواند عکس‌های خوبی به کمک آنها ثبت کند.

برنامه دوربین این گوشی‌ها ویژگی‌های ویرایشی خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید عکس و ویدیوهای خود را به کمک آنها ویرایش کنید.

گوشی‌های جدیدتر یک ویژگی حالت کارگردانی هم در اختیارتان قرار می‌دهند که به کمک آن می‌توانید به‌راحتی بین لنزها جابه‌جا شده و هم‌زمان با دوربین سلفی و پشتی فیلم‌برداری کنید. اگر به دنبال کیفیت بسیار عالی هستید، S22 Ultra با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خود می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

تنوع مدل‌های بالا

یکی از مهم‌ترین دلایل مردم برای خرید گوشی سامسونگ تنوع بالای مدل‌های آنها است. به همین دلیل موقع انتخاب هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه با هر میزان بودجه، علاقه، کاربرد و نیازی که دارند می‌توانند یک گوشی سامسونگ برای خود پیدا کنند.

به عبارتی مهم نیست شما یک گوشی پرچم‌دار عالی با بهترین مشخصات بخواهید یا گوشی هوشمندی ارزان برای عکاسی یا موردی مناسب برای بازی‌کردن، به‌هرحال در بین تولیدات کمپانی سامسونگ حتما گزینه مناسب خود را خواهید یافت.

حفاظت بیومتریک پیشرفته

این مهم است که کسی غیر از شما نتواند رمز گوشی شما را باز کرده و به اطلاعاتتان دسترسی پیدا کند. هیچ چیز به اندازه احراز هویت بیومتریک نمی‌تواند خیالتان را از این بابت راحت کند.

دستگاه‌های تولید شده توسط سامسونگ روزبه‌روز در این زمینه پیشرفت می‌کنند. شناسه اثر انگشت اولتراسونیک که برای اولین‌بار در

گلکسی S10 و S10 plus استفاده شد، از یک حسگر نوآورانه برای ایجاد تصویر سه‌بعدی از نوک انگشت شما استفاده می‌کند. این شناسه برتری و دقت بیشتری نسبت به سنسورهای خازنی سنتی دارد. اکثر گوشی‌های هوشمند این برند قابلیت تشخیص چهره را هم دارند؛ بنابراین می‌توانید در یک حرکت سریع قفل گوشی خود را باز کنید.

امنیت با Knox

امنیت گوشی تنها با باز شدن قفل آن به خطر نمی‌افتد، بلکه حملات سایبری داخلی و نرم‌افزاری هم می‌توانند اطلاعات شما را در خطر قرار دهند. سامسونگ Knox مجموعه‌ای جامع از ویژگی‌های امنیتی در سطح سخت‌افزار و نرم‌افزار است. همه کاربران سامسونگ از لحظه روشن‌کردن دستگاه خود این محافظت و رمزگذاری بی‌درنگ را از Knox دریافت می‌کنند.

Knox Valut که در جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ معرفی شده، امنیت را به سطح دیگری می‌برد. این ویژگی با ترکیب حافظه مقاوم در برابر دست‌کاری با یک پردازنده ایمن، به شما امکان می‌دهد حساس‌ترین داده‌های خود، مانند پین‌ها، گذرواژه‌ها و… را با خیال راحت ذخیره کنید.

پوشه امن

حتی اگر گوشی هوشمند شما در بدترین حالت هم در معرض خطر قرار گرفته باشد، راه دیگری وجود دارد که بتوانید از داده‌ها و برنامه‌های خود محافظت کنید. پوشه امن به شما امکان می‌دهد حساس‌ترین برنامه‌ها و محتوای شخصی خود را جدا کرده و در پوشه‌ای جداگانه محافظت کنید.

سرویس Finde My Mobile

ایده کلی این سرویس ساده است و ساخته شده تا کمک‌حال شما باشد. حتی اگر مطمئن باشید که تلفن همراهتان نزدیک شما است، جست‌وجو برای آن می‌تواند استرس‌زا باشد.

سرویس رایگان Finde My Mobile با استفاده از داده‌های مکانی جمع‌آوری‌شده توسط گوگل، تلفن همراه گم شده شما را ردیابی می‌کند. می‌توانید از طریق هر مرورگری به این سرویس دسترسی داشته باشید. البته کارهای دیگری هم می‌توانید در این حالت انجام دهید. مانند باز کردن یا بستن قفل گوشی، زنگ زدن به گوشی با صدای زیاد، حتی اگر روی حالت لرزش تنظیم شده باشد و نمایش یک شماره تماس روی صفحه تا کسی که دستگاه را پیدا می‌کند بتواند با شما تماس بگیرد.

اکوسیستم غنی

به‌هرحال سامسونگ برند شناخته شده‌ای است و به‌غیراز گوشی هوشمند، طیف وسیعی از محصولات دیجیتال دیگر را هم تولید می‌کند؛ مانند هدفون‌های بی‌سیم، ساعت هوشمند، قلم S، لوازم خانه هوشمند و…

به همین دلیل با انتخاب یکی از محصولات این برند می‌توانید به‌راحتی سایر لوازم موردنیاز خود را هم با آن ست کرده و در کنار هم استفاده کنید.

سخن نهایی

سامسونگ به عناوین مختلفی شناخته شده است. بااین‌حال امنیت مناسب، کیفیت خوب، عمر باتری بالا، کیفیت نمایشگر و دوربین خوب و… از جمله برتری‌های آن بر سایر برندهای موجود هستند. همچنین می‌توانید تمام لوازم دیجیتالی موردنیاز خود را از همین برند انتخاب کرده و از سایت دیجی دو https://digido.ir/  خریداری نمایید. از طرفی با هر بودجه و نیازی هم می‌توانید گزینه مناسبی برای خود بین مدل‌های مختلف سامسونگ پیدا کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا