رمز ارز

جابه‌جایی ۱۰۰ میلیارد شیبا اینو در بازار! نهنگ‌ها قصد فروش دارند؟

جابه‌جایی ۱۰۰ میلیارد شیبا اینو در بازار! نهنگ‌ها قصد فروش دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) اخیرا شاهد افزایش فعالیت نهنگ‌ها بوده است. بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، یک کیف پول با آدرس ۰x۸۵۹ حدود ۱۰۰ میلیارد توکن شیبا اینو را منتقل کرده و به نظر می‌رسد قصد فروش این توکن‌ها را داشته است.

این انتقال در حالی رخ داده که قیمت شیبا در یک روند صعودی است و همین موضوع، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده است.

در نگاه اول، چنین تراکنش‌های بزرگی می‌توانند باعث کاهش قیمت شوند. تحلیل تکنیکال نمودار شیبا اینو نیز نشان می‌دهد که تحرکات قیمتی در یک منطقه، محدود شده و الگوی نزولی به چشم می‌خورد. این الگو حاکی از تلاش بازار برای پیدا کردن یک سطح حمایتی باثبات است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

شیبا اینو اکنون در یک محدوده قیمتی باریک معامله می‌شود که می‌تواند نشانه‌ای از یک جهش احتمالی در آینده نزدیک باشد.

در این محدوده، سطح مقاومتی در بالاترین قیمت اخیر یعنی حدود ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار و سطح حمایتی نیز در نزدیکی سطح ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار قرار دارد.billion-shiba-inu-shib-sent-for-sale-why-are-whales-sellin

با وجود انتقال بزرگ اخیر، قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷.۸۴ درصد افزایش داشته و این میم کوین اکنون در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷ دلاری معامله می‌شود. حجم معاملات شیبا نیز در این زمان بازه بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، بخش قابل توجهی از دارندگان شیبا همچنان در سود هستند. با این حال، درصد قابل توجهی نیز از دارندگان هنوز سود نکرده‌اند و به نظر می‌رسد منتظر افزایش قیمت برای فروش توکن‌های خود هستند.

در همین حال و با توجه به کاهش حجم تراکنش‌های بزرگ، به نظر می‌رسد که فعالیت نهنگ‌ها پس از فروش‌های اخیر کاهش یافته و اگر این فروش‌ها منجر به وحشت گسترده در بازار نشوند، احتمالا شیبا می‌تواند سطح حمایتی خود را حفظ کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا