موبایل

زمان احتمالی معرفی گوشی تاشوی گوگل

پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو و پیکسل واچ گوگل هفته گذشته معرفی شدند و اگر حرفهای افشاگران حوزه فناوری صحت داشته باشد، این شرکت ممکن است سال آینده، نخستین گوشی تاشوی خود را معرفی کند.

به گزارش lastech از ایسنا، راس یونگ، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری، بر این باور است که گوشی پیکسل فولد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ توسط گوگل معرفی خواهد شد. این اظهارنظر وی، پاسخی به توییت رولاند کواند بود که اندکی پس از مراسم رونمایی محصولات گوگل، پرسیده بود: پس پیکسل تاشو چه شد؟ یونگ به او پاسخ داد: سه ماهه اول که منظورش مطمئنا سال آینده بود.

سپس کاربر دیگری از یونگ پرسید آیا گوشی تاشوی گوگل لغو شده است. یونگ گفت: آخرین باری که خبرش را شنیدم و گزارش شد، قرار بود عرضه این گوشی در ژانویه آغاز شود. یونگ پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود این گوشی، بهار ۲۰۲۳ در آمریکا روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، روزنامه نیویورک تایمز ماه گذشته گزارش کرده بود گوگل در مسیر عرضه گوشی پیکسل فولد به بازار در سال ۲۰۲۳ است. گوگل بخشی از تولید تلفن هوشمند خود را از چین به ویتنام منتقل کرده و اعلام کرده است قصد دارد سال آینده نیمی از گوشی‌های گران قیمت خود را در این کشور تولید کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا