بازی

تاریخ عرضه بازی Wo Long: Fallen Dynasty مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Wo Long: Fallen Dynasty مشخص شد

استودیو Team Ninja در حال حاضر روی بازی Wo Long: Fallen Dynasty کار می‌کند و اکنون به صورت رسمی تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارچ ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند) به بازار منتشر می‌شود. یک نسخه دیجیتال دلاکس از آن نیز به فروش می‌رسد که با خریدش در آینده به سه بسته الحاقی دسترسی خواهید داشت. این نسخه از وو لانگ با آرت‌بوک دیجیتال همراه است و بسته‌های الحاقی بازی نیز شامل مراحل، جنرال‌ها، شیطان‌ها و سلاح‌های جدید می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 

اگر از الان Wo Long: Fallen Dynasty را پیش‌‌خرید کنید، زره Zhuqye برای شما بازخواهد شد. همچنین با خرید بازی در دو هفته اول عرضه زره Baihu در دسترس شما قرار می‌گیرد. باید اشاره کنیم که این بازی حاصل همکاری فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه کننده Nioh، و ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، تهیه کننده بلادبورن است.

بازی Wo Long

این بازی در چین فئودال جریان داشته و شما نقش یک سرباز بی‌نام را برعهده دارید. استودیو همچنین یک سیستم اخلاقی نیز برای Wo Long: Fallen Dynasty توسعه داده تا وزن بیشتری به تصمیمات شما دهد. مدت زمان لازم برای اتمام این بازی ۴۰ ساعت است، اما پس از آن چالش‌های در مقابل بازیکنان قرار داده خواهد شد.

Wo Long: Fallen Dynasty در ۳ مارچ ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. این عنوان همچنین از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا