رمز ارز

ریپل برگ برنده خود را رو کرد!

زمان مطالعه: دقیقه

در پایان هفته گذشته، ریپل (XRP) توانست از رقیب همیشگی‌اش، کاردانو (ADA) از لحاظ ارزش کل بازار یا مارکت‌کپ در وب‌سایت coinmarketcap پیشی گرفته و به رقم ۱۶٫۵ میلیارد دلار برسد. این عدد، حدود ۱ میلیارد دلار بیشتر از مارکت‌کپ کاردانو در هفته گذشته بوده است. ارز دیجیتال ریپل از این نظر در هفته گذشته ۹٫۴۶ درصد رشد داشته که نسبت به رشد کاردانو، دو برابر بوده است.
عواملی نظیر اعلام استفاده دولت کلمبیا از بلاکچین XRPL، افزایش فعالیت آدرس‌ها در شبکه XRP، پیشرفت پرونده دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و اعلام پشتیبانی از استاندارد XLS-20 برای محصولات NFT، در این پیشرفت ریپل مؤثر بوده‌اند.
با این‌ حال، به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین عامل، اعلام آمادگی تیم XRPL Labs برای معرفی قابلیت Hooks Amendment باشد. این ویژگی، افزودن قراردادهای هوشمند به بلاکچین ریپل را میسر می‌کند. این قابلیت با استفاده از قطعه کدهای کوچک به نام hooks که می‌توان آن‌ها را به هر زبان برنامه‌نویسی نوشت، به کاربران و برنامه‌نویسان امکان اثرگذاری بر جریان تراکنش‌ها را می‌دهد.
تیم توسعه XRPL همچنین از راه‌اندازی Hooks Builder خبر داده است. این ویژگی نیز یک چارچوب وب است که به برنامه‌نویسان، امکان طراحی و اجرای برنامه‌های خلاقانه را می‌دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا