بازی

ریمیک Silent Hill 2 با انتشار یک تریلر معرفی شد [تماشا کنید]

ریمیک Silent Hill 2 با انتشار یک تریلر معرفی شد [تماشا کنید]

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره کونامی شب گذشته در شوکیسی که از سه روز پیش وعده آن را داده بود، به طور رسمی از ساخت ریمیک Silent Hill 2 خبر داد.

این بازی در جریان لایو استریم Silent Hill Transmission معرفی شد و توسط Bloober Team، استودیوی لهستانی سازنده The Medium، Layers of Fear و Blair Witch در حال توسعه است.

کونامی گفت که این بازی در کنسول‌ها به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ (به مدت یک سال) و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و سازندگان اصلی بازی، کارگردان هنری، ماساهیرو ایتو و آهنگساز، آکیرا یامائوکا «به طور نزدیک» در ساخت آن نقش دارند.

مطلب پیشنهادی:پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرماتجربه سرمای استخوان سوز در زیر پتوی گرم
پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرما

بازسازی Silent Hill 2 یکی از چندین پروژه‌ای بود که شب گذشته در کنار Silent Hill Townfall از استودیو سازنده Observation No Code و یک بازی جدید دیگر به نام Silent Hill F معرفی شد.

کونامی در پستی در وبلاگ پلی استیشن جزئیات بیشتری را فاش کرد، از جمله اینکه این بازی با موتور Unreal Engine 5 ساخته شده و از فناوری‌های Lumen و Nanite برای نورپرادزی واقع‌گرایانه استفاده می‌کند.

کونامی گفت که استودیو بلوبر همچنین در حال بازسازی سیستم مبارزات و ست-پیس‌های (Set-Piece) خاص در کنار دیگر موارد است، مانند کات‌سین‌های بازسازی شده با استفاده از جلسات موشن کپچر.

Mateusz Lenart، کارگردان خلاق The Medium و Blair Witch، پروژه Silent Hill 2 را رهبری خواهد کرد. بلوبر گفت که قصد دارند هر چیزی را که باعث شد بازی اصلی به یک عنوان کلاسیک تبدیل شود، بازسازی کنند و عناصر جدیدی را برای جذاب‌تر کردن دنیای بازی اضافه کنند.

Silent Hill 2 یک بازی کالت کلاسیک است و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده تاکنون شناخته می‌شود. ما می‌خواهیم [ریمیک] سایلنت هیل ۲ همان تاثیر قوی‌ای که بازی اصلی ۲۱ سال پیش داشت، امروز داشته باشد.

در حالی که می‌خواهیم به یک نتیجه نهایی برسیم، انتظارات بازیکنان در طول زمان تغییر می‌کند و برخی چیزها باید مدرن شوند تا تاثیر مشابه داشته باشند. به عنوان مثال، به همین دلیل است که ما سراغ دوربین روی شانه رفتیم تا بتوانیم بازیکنان را تا حد امکان در دنیای بازی غرق کنیم.

کارگردان هنری، ماساهیرو ایتو گفت که برای اولین بار سه سال پیش با او تماس گرفته شد تا روی ریمیک قسمت دوم کار کند.

واقعاً زمان زیادی گذشته است. اما اکنون می‌توانیم این عنوان را بازسازی کنیم و در نهایت می‌توانیم همه چیز را به شما بگوییم، بنابراین من بسیار هیجان‌زده‌ام. برای طفره رفتن از سوالات زیاد طرفداران مشکل داشتم.

یامائوکا آهنگساز بازی گفت که ریمیک، یک سبک موسیقی جدید با عناصری خواهد داشت که طرفداران را خوشحال می‌کند.

من شخصا بسیار خوشحالم که این اثر با بیش از ۲۰ سال قدمت به عنوان یک بازی جدید در قالب یک بازسازی دوباره احیا می‌شود. این واقعیت که سایلنت هیل بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال در قلب همه باقی مانده، من را بسیار خوشحال می‌کند.

این ریمیک دارای سبک موسیقی جدید، چالش‌های جدید و طراحی صدا و موسیقی است که می‌تواند طرفداران سری و بازیکنانی که Silent Hill 2 را نمی‌شناسند، راضی کند.

بلوبر در چند سال گذشته به طور مرتب با فرنچایز Silent Hill مرتبط بوده است. سال گذشته، توسعه‌دهنده لهستانی یک «توافق همکاری استراتژیک» با کونامی را اعلام کرد، ماه‌ها پس از آن که مدیرعامل بلوبر ادعا کرد روی یک IP ترسناک از «یک ناشر بسیار معروف» کار می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا