بازی

فیلم ترسناک M3GAN در اولین هفته اکران خود رقابت تنگاتنگی با آواتار دارد

فیلم ترسناک M3GAN در اولین هفته اکران خود رقابت تنگاتنگی با آواتار دارد

فیلم ترسناک M3GAN از کمپانی یونیورسال در روز جمعه بیشتر از هر فیلم دیگری فروش داشت اما تا آخر روز یکشنبه، Avatar: The Way of Water در چهارمین آخر هفته اکران خود همچنان صدرنشین باقی خواهد ماند.

انتظار می‌رود که M3GAN با ۱۱.۷ میلیون دلار در روز جمعه، به همراه ۲.۷ میلیون دلار از پیش‌نمایش‌های پنجشنبه، با ۲۷.۵ میلیون دلار در جایگاه دوم باکس آفیس این هفته قرار گیرد. این یک نتیجه فوق‌العاده برای فیلم ترسناک علمی تخیلی است که بودجه‌ای ۱۲ میلیون دلاری داشته و در ابتدا پیش‌بینی می‌شد ۱۷ میلیون دلار فروش بکند.

این فیلم همچنیم نظر مثبت اکثر منتقدان را به خود جلب کرده و امتیاز B CinemaScore را از تماشاگران در روز افتتاحیه کسب کرده است، با اینکه طرفداران سبک ترسناک معمولاً کمتر نمره می‌دهند. یونیورسال همچنین از استراتژی‌های بازاریابی منحصربه‌فردی برای تبلیغ فیلم استفاده کرده و شور و هیجان خاصی را در TikTok ایجاد کرده است. سال گذشته نیز پارامونت پس از خلاقیت مشابه در بازاریابی برای فیلم Smile، با فروش بسیار خوبی روبه‌رو شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱

فیلم Avatar: The Way of Water به کارگردانی جیمز کامرون برای اولین بار پس از اکران به رتبه دوم فروش روز جمعه سقوط کرد و در چهارمین جمعه خود ۱۱.۴ میلیون دلار فروش کرد. در هر صورت، انتظار می‌رود تا پایان روز یکشنبه بین ۳۸ تا ۴۳ میلیون دلار فروش کند و مجموع فروش داخلی خود را از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور دهد. در حال حاضر، این فیلم ۴۸۳ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در سطح جهانی فروش کرده است.

Avatar

در رتبه سوم، Puss in Boots: The Last Wish در سومین جمعه ۳.۳ میلیون دلار دیگر اضافه کرد و مجموع فروش داخلی خود را به حدود ۷۸ میلیون دلار رساند. پس از اینکه شاهد افزایش تعداد تماشاگران در هفته دوم اکران بودیم، انتظار می‌رود این انیمیشن در این آخر هفته حدود ۱۰ میلیون دلار بفروشد.

در جایگاه چهارم و پنجم، A Man Called Otto و Black Panther: Wakanda Forever، به ترتیب ۱.۵ میلیون دلار و ۹۶۸ هزار دلار در روز جمعه به دست آوردند. کمدی حماسی Babylon به کارگردانی دیمین شزل در حال تبدیل شدن به دومین شکست متوالی او در باکس آفیس پس از First Man است.

بابیلون با بازی دیگو کالوا، برد پیت و مارگو رابی تاکنون تنها ۱۲.۵ میلیون دلار در داخل کشور آمریکا به دست آورده، در حالی که بودجه آن حدود ۸۰ میلیون دلار گزارش شده است. همچنین این دومین شکست متوالی برای مارگو رابی است که انتظار می‌رود فیلم Amsterdam از استودیو قرن بیستم نیز حدود ۱۰۰ میلیون دلار ضرر کند. پیش‌بینی می‌شود پارامونت برای بابیلون حدود ۸۰ میلیون دلار ضرر ببیند.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا