بازی

ریبوت فیلم Hellraiser رده‌بندی سنی بزرگسال دریافت کرد

ریبوت فیلم Hellraiser رده‌بندی سنی بزرگسال دریافت کرد

طی اتفاقی که تقریبا هیچ‌کس را شگفت‌زده نمی‌کرد، ریبوت فیلم Hellraiser (برپاخیزان جهنم) به‌خاطر «خشونت بالا، ترس و خون» رده‌بندی سنی بزرگسال دریافت کرده است.

دیوید بروکنر، خالق فیلم‌های ترسناکی مانند The Ritual، V/H/S، The Night House و Southbound، کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و همچنین ستاره Sense8 یعنی جیمی کلیتون نقش کشیش جهنم را ایفا می‌کند. بن کالینز و لوک پیوتروفسکی فیلمنامه این ریبوت ترسناک را نگاشته‌اند و کلایو بارکر (سازنده فیلم اصلی Hellraiser محصول ۱۹۸۷) به عنوان تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند

بارکر با وجود اینکه خالق فیلم اصلی بوده و طبعا انتظارات بالایی از پروژه جدید دارد، از کار دیوید بروکنر و تیمش تمجید کرده است:

این یک فیلم Hellraiser در مقیاسی است که اصلا انتظارش را نداشتم. دیوید و تیمش حسابی خود را غرق اسطوره‌شناسی داستان کرده‌اند اما آنچه بیشتر مرا هیجان‌زده می‌کند، علاقه آن‌ها به سبک وحشت در فیلم اصلی و حتی دگرگون‌سازی آن برای نسل جدید است.

اثر کلاسیک بارکر پس از اکران در سال ۱۹۸۷، چندین و چند دنباله، اسپین‌آف و غیره دریافت کرده که شامل Hellraiser: Deader، Hellraiser: Hellworld، Hellraiser: Revelations و Hellraiser: Judgment می‌شود.

ریبوت فیلم Hellraiser

در سری Hell‌raiser، داستان از این قرار است که طی یک اتفاق تصادفی، درگاهی به جهنم باز شده و موجوداتی به نام سنوبیت‌ها وارد زمین می‌شوند؛ این‌ها شامل پین‌هد مشهور، Chatterer، Butterball و Open/Deep Throat است که زندگی لری (اندرو رابینسون) و جولیا (کلیر هیگینز) را جهنم کرده‌اند.

علاوه بر جیمی کلیتون، بازیگرانی چون اودسا آزیون (Grand Army) در نقش رایلی، برندون فلین (13 Reasons Why)، آدام فایسون (Into the Dark: Midnight Kiss)، درو استارکی، سلینا لو، گوران ویسنجیک و هیام عباس در فیلم جدید حضور دارند.

ریبوت Hellraiser فعلا تاریخ اکران مشخصی ندارد و هواداران باید فعلا تا اعلام آن صبر پیشه کنند.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا