رمز ارز

رکوردشکنی فعالیت در شبکه پولکادات؛ تعداد آدرس‌های فعال از ۶۰۰ هزار گذشت!

رکوردشکنی فعالیت در شبکه پولکادات؛ تعداد آدرس‌های فعال از ۶۰۰ هزار گذشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فعالیت در بلاکچین پولکادات (Polkadot) افزایش یافته و این موضوع در رکوردشکنی تعداد آدرس‌های فعال و سایر معیارها به خوبی مشهود است.

طبق آخرین آمار، پولکادات بیش از ۶۰۵۲۰۰ آدرس فعال دارد. پلتفرم مون‌بیم (Moonbeam)، بیشترین سهم از این آدرس‌ها را در اختیار دارد.

نزدیک به نیمی از آدرس‌ها، یعنی حدود ۲۴۸ هزار آدرس، به این پلتفرم تعلق دارد و در رده بعدی، گروه آدرس‌هایی قرار دارد که مستقیماً در شبکه پولکادات ایجاد شده‌اند (۱۹۱ هزار آدرس).

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

رده‌های بعدی به ترتیب به شبکه غیرمتمرکز اینترنت اشیای نادل (Nodle) با ۶۶۰۶۳ آدرس، پروتکل پاراچین آستار (Astar) با ۲۴۲۶۲ آدرس و پروتکل غیرمتمرکز لیکویید استیکینگ بیفراست (Bifrost) با ۱۶۹۰۷ آدرس، اختصاص یافته است.

آکالا (Acala) و مانتا (Manta) نیز با ۱۵۵۸۶و ۱۴۱۷۸ آدرس فعال، در رتبه‌های ششم و هفتم هستند.

علاوه بر این، تعداد حساب‌های منحصربه‌فرد پولکادات که موجودی غیر صفر دارند، به طور پیوسته در حال افزایش است. تعداد این آدرس‌ها در پایان ماه فوریه ۵.۵۳ میلیون عدد بود، اما تا پایان ماه مارس از ۵.۵۹ میلیون عدد فراتر رفت.

علی‌رغم افزایش فعالیت، تعداد کل تراکنش‌های شبکه رشد چشمگیری نداشته است. در ماه مارس، پولکادات در مجموع ۱۱.۵۸ میلیون تراکنش ماهانه را ثبت کرد که نسبت به ۱۰.۸ میلیون تراکنش ماه آوریل، رشد اندکی محسوب می‌شود.

قیمت DOT طی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۱۵ درصد کاهش داشته و تقریبا بدون تغییر، در محدوده ۹ دلار معامله می‌شود.

منبع

کریپتو پوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا