رمز ارز

احیای دوباره بخش NFTها و گیم‌فای در پی رشد بازار ارزهای دیجیتال!

احیای دوباره بخش NFTها و گیم‌فای در پی رشد بازار ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی رونق گرفتن بازار ارزهای دیجیتال، سایر بخش‌ها مانند بخش ان‌اف‌تی (NFT) و بازی‌های بلاکچین نیز در حال احیا هستند. در همین راستا، دو توکن ساگا (SAGA) و تنسور (TNSR)، در صرافی‌های ارز دیجیتال برتر فهرست شده‌اند.

صرافی بایننس، اخیرا از اتمام روند فهرست شدن توکن SAGA خبر داده است. این توکن روز ۹ آوریل در ساعت ۰۸:۰۰ به وقت UTC در بایننس فهرست شد.

فهرست شدن SAGA در این صرافی به دنبال راه‌اندازی موفق آن در سرویس لانچ‌پول بایننس (Binance Launchpool) به وقوع پیوسته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این پروژه تنها در عرض ۲۴ ساعت پس از معرفی، بیش از ۱۳ میلیارد دلار توکن بایننس کوین (BNB) و استیبل کوین فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) را جذب کرد.

ساگا به عنوان یک بلاکچین لایه ۱، توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا به راحتی بلاکچین‌های اختصاصی و تعامل‌پذیر به نام چین‌لتس (Chainlets) ایجاد کنند.

تمرکز این پروژه بر مقیاس‌پذیری، آن را به گزینه‌ای جذاب برای بخش بازی تبدیل می‌کند؛ زیرا امکان توسعه آسان بلاکچین‌های مخصوص بازی را فراهم می‌نماید.

از طرف دیگر، TNSR، توکن بومی پروتکل تنسور، در تاریخ ۸ آوریل ساعت ۰۴:۰۰ به وقت UTC در صرافی اوکی‌ایکس (OKX) فهرست شد.

تنسور یک بازار ان‌اف‌تی در بلاکچین سولانا است که ویژگی‌های معاملاتی مانند چارت‌های متنوع، داده‌های لحظه‌ای و استخرهای بازارسازی خودکار ویژه ان‌اف‌تی را ارائه می‌‌کند.

این پلتفرم با دسترسی به بیش از ۳۰ هزار مجموعه ان‌اف‌تی، از نقدینگی بالایی برخوردار است. حجم معاملات سالانه این بازار در ماه ژانویه ۲۰۲۴، از ۱۴۰ میلیون دلار فراتر رفت.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که بخش ان‌اف‌تی به زودی دوباره رونق خواهد گرفت. از طرفی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر (VC)، روی بخش بازی‌های وب ۳ تمرکز کرده‌اند که حاکی از پتانسیل بالای این بخش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا