رمز ارز

قیمت شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط! چه چیزی در انتظار این دو میم کوین است؟

قیمت شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط! چه چیزی در انتظار این دو میم کوین است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت دوج کوین و شیبا اینو در چند روز گذشته روندی متفاوت داشته‌اند اما تحلیلگران با توجه به پیشرفت‌های بنیادی، نسبت به آینده این میم کوین‌ها خوشبین هستند.

قیمت بیت کوین در محدوده ۶۳ هزار دلار با فشار نزولی مواجه است و این بر روند حرکتی میم کوین‌ها نیز تأثیر گذاشته است.

در این میان، در دو تراکنش بیش از ۲۲۸ میلیون دوج کوین به صرافی کوین‌بیس منتقل شده است. این تراکنش‌ها در مجموع ۶۸.۷ میلیون دلار ارزش دارند و برخی آن را نشانه‌ای از لیست شدن قراردادهای آتی دوج کوین در این صرافی می‌دانند. shiba-inu-and-dogecoin-prices-face-a-rising-bearish-threat-can-bulls-defend-support-levels

از طرف دیگر، شیبا اینو نیز آپدیت مهمی را برای شیباریوم (Shibarium) در نظر گرفته است که قرار است در تاریخ ۲ مه راه‌اندازی شود. این آپدیت با بهبود سرعت پردازش بلاک و کارمزد تراکنش‌ها به کاربرپسندتر شدن و ارزان‌تر شدن این پلتفرم کمک می‌کند.

علاوه بر این، شرکت Symbolic Capital Partners با اختصاص دادن ۲ درصد از سبد دارایی خود به ارزش ۱.۷ میلیون دلار، به جمع حامیان شیبا اینو پیوسته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در حال حاضر، قیمت دوج کوین با ۳.۵۴ کاهش در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۰.۱۴۵۸ دلار معامله می‌شود. خریداران در تلاش هستند تا بر مقاومت تعریف‌شده توسط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (EMA-۲۰۰) و خط روند نزولی غلبه کنند.

در صورت موفقیت، قیمت دوج کوین می‌تواند تا ۰.۲۱ دلار افزایش یابد. اما در مقابل، شکست در سطح حمایتی ۰.۱۳ دلار می‌تواند نشانه‌ای از ادامه روند نزولی باشد.shiba-inu-and-dogecoin-prices-face-a-rising-bearish-threat-can-bulls-defend-support-levels

قیمت شیبا نیز با ۳.۳۸ درصد کاهش در زمان مشابه تقریباً ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار است. با وجود تلاش‌های خریداران برای عبور از خط مقاومت نزولی، فروشندگان همچنان قوی هستند.

در صورت عبور از این سطح، قیمت شیبا می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار برسد و حتی مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۹ دلار را نیز به چالش بکشد. اما شکست در ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار می‌تواند روند نزولی را تشدید کند و قیمت را تا ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار پایین بیاورد.shiba-inu-and-dogecoin

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا