رمز ارز

رقبا، غنایم ترا (لونا) را جمع می‌کنند!

زمان مطالعه: دقیقه

به دنبال فروپاشی اکوسیستم ترا، حداقل سه بلاکچین علناً اعلام کرده‌اند که آغوش تیمشان برای پذیرش توسعه‌دهندگان سابق ترا، کاملاً باز است.
پالیگان، یکی از بزرگ‌ترین بلاکچین‌ها از نظر ارزش دارایی قفل شده (TVL)، فعالانه به دنبال توسعه‌دهندگان ترا است تا تخصص ارزشمند آنان را به سیستم خود اضافه کند. به گفته رایان وایات، پالیگان یک صندوق چند میلیون دلاری نسبتاً بدون سقف راه‌اندازی کرده که برای ترغیب توسعه‌دهندگان ترا برای مهاجرت به این راه‌حل مقیاس‌پذیری اتریوم طراحی شده است. وی افزود که می‌خواهد این صندوق به اندازه‌ای بزرگ باشد که بتواند هر توسعه‌دهنده‌ای از اکوسیستم بلاکچین شکست‌خورده ترا را در خود جای دهد.
پلتفرم قراردادهای هوشمند VeChain (VET) نیز با اکثر توسعه‌دهندگان ترا در سطح وسیع تماس گرفته است. این پلتفرم در اوایل این ماه توییت کرد که توسعه‌دهندگان سابق ترا، در صورت پذیرفته شدن برای شروع کار بر روی VeChain، می‌توانند برای دریافت کمک هزینه 30000 دلاری اقدام کنند.
بلاکچین Kadena نیز یک صندوق 10 میلیون دلاری برای جذب توسعه‌دهندگان Web3 برای پیوستن به صفوف خود ایجاد کرده است. اگرچه در این اتفاق به طور خاص به توسعه‌دهندگان ترا اشاره نشده، اما این شرکت امیدوار است که این برنامه به اندازه کافی برای توسعه‌دهندگان سابق ترا جذاب باشد.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا