رمز ارز

رقابت متا با توییتر بر سر شبکه اجتماعی غیرمتمرکز!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

متا (Meta)، شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام، ظاهراً در حال ایجاد یک برنامه محتوای مبتنی بر متن جداگانه است که از ActivityPub پشتیبانی می‌کند. این پروتکل، شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز، مانند Mastodon را که با توییتر رقابت می‌کنند، تقویت می‌کند.
بر اساس گزارش‌ها، اپلیکیشن آتی، با کد (codenamed) P92 ، دارای برند اینستاگرام خواهد بود و به کاربران این امکان را می‌دهد که با اطلاعات کاربری اینستاگرام خود وارد شوند.
تیم P92 قصد دارد در نسخه اولیه محصول، از رویکرد “فورک” پیروی کند و پروفایل‌های کاربران، با جزئیات حساب اینستاگرام آنها (مانند نام، نام کاربری، بیو، عکس پروفایل و فالوورها) پر شود.
با توجه به خلاصه محصول، برنامه به سیاست حفظ حریم خصوصی فعلی شرکت پایبند است، اما دارای یک خط‌مشی رازداری تکمیلی و شرایط خدمات است که به طور خاص به اشتراک‌گذاری داده‌های بین برنامه‌ای می‌پردازد.
نسخه اولیه این برنامه شامل ویژگی‌هایی مانند پیوندهای قابل لمس در پست‌ها با پیش‌نمایش، بیوگرافی کاربر، نام کاربری، نشان‌های تأیید، تصاویر و ویدیوهای قابل اشتراک‌گذاری خواهد بود. همچنین قابلیت‌هایی مانند فالوور و لایک خواهد داشت، اما مشخص نیست که آیا ویژگی‌های نظر دادن و پیام‌رسانی در نسخه اول محصول گنجانده خواهد شد یا خیر.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا