رمز ارز

فصل آلت‌کوین‌ها از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از بنیان‌گذاران صرافی BitMEX، آرتور هیز، معتقد است که افزایش اخیر قیمت اتریوم (ETH) نشان می‌دهد که فصل آلت کوین‌ها فرا رسیده است. آلت سیزن (AltSeason) یا فصل آلت کوین‌ها به بازه‌ی زمانی گفته می‌شود که قیمت سایر ارزهای دیجیتال نسبت به بیت کوین، رشد چشمگیری داشته باشد.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های بازار، ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم (ETH)، آربیتروم (ARB) و دوج کوین (DOGE) روز گذشته رشد قابل‌توجهی داشتند، این در حالی است که قیمت بیت کوین در محدوده 30 هزار تا 31 هزار دلار نسبتاً ثابت بود.
هیز در یکی از جدیدترین توییت‌های خود، به نمودار قیمت اتریوم (ETH) اشاره کرده که در آن، افزایش قیمت این رمزارز به بالای 2100 دلار که در چند ساعت گذشته رخ داده بود، مشاهده می‌شود. عملکرد و رشد چشمگیر توکن بومی اتریوم می تواند در نتیجه تکمیل موفقیت‌آمیز به‌روزرسانی Shapella در روز پنج‌شنبه باشد.
سایر ارزهای دیجیتال از جمله BNB و DOGE نیز روز گذشته شاهد افزایش قیمت خود بودند. قیمت توکن بومی بایننس به بیش از 330 دلار رسید و در هفت روز گذشته بیش از 6 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بیست و سومین دوره سه ماهه توکن‌سوزی خودکار خود را هم در 14 آوریل انجام داد و بیش از 670 میلیون دلار BNB را از گردش خارج کرد.
دوج کوین نیز یکی دیگر از دارایی‌های رمزارزی است که حرکت صعودی چشمگیری را تجربه کرد، این حرکت صعودی پس از اینکه ایلان ماسک لوگوی اصلی توییتر را به نماد DOGE تغییر داد، شکل گرفت.
یکی دیگر از عواملی که می‌تواند تاییدکننده نظریه هیز مبنی بر فرا رسیدن آلت سیزن باشد، کاهش تسلط بیت کوین در چند روز گذشته است. بیت کوین به عنوان اصلی‌ترین ارز مارکت با حجم بازار حدودی 600 میلیون دلار در حال حاضر 46.4 درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، مقدار تسلط بیت کوین در روزهای گذشته و قبل از به‌روزرسانی Shapella اتریوم، 47.5 درصد بود که داده‌های جدید، نشان از کاهش تسلط بیت کوین به بازار دارد. از سوی دیگر، اتریوم سهم بازار خود را از 18.4 درصد در 12 آوریل به 19.8 درصد در زمان نگارش این خبر افزایش داده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو پو‌تیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا