رمز ارز

رقابت ایلان ماسک با یوتیوب! برنامه جدید X TV چه نفعی برای بازار کریپتو دارد؟

رقابت ایلان ماسک با یوتیوب! برنامه جدید X TV چه نفعی برای بازار کریپتو دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، چهره‌ سرشناس حوزه‌ فناوری، قصد دارد با ورود به عرصه‌ ویدیو و سرگرمی، قلمرو فعالیت‌های اپلیکیشن ایکس (X) خود را گسترش دهد.

بر اساس گزارش‌ها، ایکس در حال بررسی راه‌اندازی یک برنامه تلویزیونی به نام ایکس تی‌وی (X TV) است که مستقیما با غول‌هایی مانند یوتیوب به رقابت خواهد پرداخت.

هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ ایکس تی‌وی به صورت عمومی اعلام نشده است. با این حال، ایکس به کاربران خود اطمینان داده است که این برنامه‌ تلویزیونی به زودی برای اکثر تلویزیون‌های هوشمند در دسترس خواهد بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

کاربران ایکس قادر خواهند بود از طریق این اپلیکیشن، ویدیوها را از گوشی‌های هوشمند خود به صفحه‌ بزرگ‌تر تلویزیون منتقل کنند. این قابلیت، شبیه به امکاناتی است که پیش‌تر توسط گوگل و آمازون هم ارائه شده است.

برای آمادگی جهت عرضه‌ ایکس تی‌وی، پلتفرم ایکس با شرکای برجسته‌ای همکاری کرده است. نکته‌ جالب توجه دیگر، بررسی امکان گنجاندن تبلیغات در ایکس تی‌وی است.

قرار دادن تبلیغات در این سرویس می‌تواند برای حوزه‌هایی مانند ارزهای دیجیتال که به دنبال تبلیغ محصولات و خدمات خود در رسانه‌ها هستند، مفید باشد.

راه‌اندازی ایکس تی‌وی نشان‌دهنده‌ تلاش ایلان ماسک برای تبدیل اپلیکیشن ایکس به یک پلتفرم چندمنظوره است. میزان تعامل بالای کاربران با ایکس در ماه‌های اخیر، نویدبخش عملکرد خوب ایکس تی‌وی در صورت راه‌اندازی است. تنها در ۳۰ روز گذشته، کاربران ایکس ۲۳ میلیارد دقیقه ویدیو در این پلتفرم تماشا کرده‌اند.

پلتفرم ایکس پیش‌تر با معرفی سرویس ایمیل XMail، رقابت خود با جی‌میل، سرویس ایمیل گوگل را آغاز کرده بود.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا