رمز ارز

برندهای لوکس چه ارتباطی با ارزهای دیجیتال دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سال 2022 سال پرهیاهویی در مورد وب 3 بود، اما سال 2023 به سالی برای اجرای این برنامه‌ها تبدیل می‌شود. به گزارش رمزارز نیوز، بخش وب 3 به تدریج رابطه گرمی با برندهای لوکس برقرار کرده و چندین برند توانسته‌اند خود را در این فضا قرار دهند. در واقع، این برندها دنبال‌کنندگان وفادار خود را به دنیای وب 3 می‌آورند.
برای مثال، برند معروف رالف لورن اخیراً اعلام کرد که با پلتفرم BitPay برای پذیرش ارزهای دیجیتال برای اولین بار در فروشگاه جدید خود در منطقه میامی همکاری می‌کند. این پیشنهاد جدید شامل یک تجربه رمزارزی نیز می‌باشد که از طریق مشارکت با جامعه اوقات فراغت آنلاین Poolsuite، در قالب NFTها هدیه می‌دهد.
به گفته مریک تئوبالد، معاون بازاریابی BitPay، اعضای جامعه به دلیل محبوبیت و پیدایش پلتفرم‌های با کاربری آسان، به استفاده از رمزارزها برای پرداخت هزینه‌های کالاهای لوکس تمایل زیادی دارند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

او بیان کرد که یکی از سخت‌ترین جنبه‌های پذیرش گسترده رمزارز، آموزش در مورد فناوری بلاکچین، کیف پول‌ها و نحوه ارسال دارایی‌های دیجیتال به آدرس‌های صحیح است. اینها همه نکات کلیدی هستند که هم مصرف‌کنندگان و هم تجار باید از آن آگاه باشند.
بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط BitPay، تقریباً 20 درصد از اقلام خریداری‌شده در سال گذشته با رمزارز، کالاهای لوکس بوده‌اند. این خریدها شامل طلا، جواهرات، ساعت، اتومبیل‌های عجیب و غریب، املاک، قایق‌های تفریحی و کیف‎های دستی است. در این میان، خودروها و قایق‌های تفریحی 20 درصد از کل این رقم را به خود اختصاص داده‌اند و جواهرات و پوشاک و ساعت نیز به ترتیب 15 درصد و 12 درصد آن را تشکیل می‌دهند.
البته باید در نظر داشت که برای پذیرش واقعی و گسترده ارزهای دیجیتال، باید بتوان هزینه نیازهای ضروری روزمره را نیز با دارایی‌های رمزارزی یا دیجیتالی پرداخت کرد.
در همین راستا، تئوبالد از BitPay انتظار دارد که چنین روندی در آینده نزدیک دنبال شود و کالاهای لوکس راه را برای آن هموار کنند. مدیر اجرایی BitPay معتقد است که خدمات و آموزش انتقال همتابه‌همتا به عنوان یک روش موثر برای پذیرش ارزهای دیجیتال عمل خواهد کرد.

منبع

کریپتو پوتی‌تو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا