رمز ارز

رشد نصب دستگاه‌های خودپرداز رمزارز در استرالیا!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

از ابتدای سال 2023، استرالیا با نصب روزافزون خودپرداز (ATM) کریپتویی مواجه بوده و تنها در ژانویه از رتبه پنجم به رتبه سوم صعود کرده است. داده‌های Coin ATM Radar تأیید می‌کند که این کشور به تلاش برای ایجاد راه‌هایی برای تبدیل فیات به کریپتو ادامه داده است.
در طول هشت ماه گذشته، استرالیا به طور مداوم دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین را برخلاف کشورهای پیشرو اروپایی و ایالات متحده، که کاهش نصب خودپرداز را در طول جدول زمانی گزارش کردند، اضافه کرده است.
آسیا که شامل اقتصادهای بزرگی مانند چین، ژاپن، سنگاپور و هند است، میزبان 355 دستگاه خودپرداز رمزارزی است که 1 درصد از کل این دستگاه‌های نصب شده در سراسر جهان را تشکیل می‌دهد ولی پس از ماه‌ها، استرالیا 364 دستگاه خودپرداز رمزارزی را نصب کرد.
برخلاف رشد خودپرداز ارزهای دیجیتال استرالیا، کل دستگاه‌های نصب شده در سراسر جهان روند کاهشی مداومی را نشان می‌دهد.
طبق اخبار گذشته رمزارز نیوز نیز در دو ماه اول سال 2023، خالص تعداد خودپردازهای ارزدیجیتال نصب شده در سراسر جهان 412 دستگاه کاهش یافت.
اسناد داخلی فاش شده از وزارت خزانه داری استرالیا که تکمیل کننده خبر افزایش گسترده خودپردازهای رمزنگاری در این کشور است، نشان می‌دهد که بررسی قوانین ارزهای دیجیتال در افق پیشروی این وزارت خانه قرار دارد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

تهیه شده در

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا