رمز ارز

رشد توقف‌ناپذیر متاورس خبرساز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک گزارش جدید منتشرشده توسط شرکت مشاوره و تحقیقات فناوری Technavio نشان می‌دهد که متاورس طی چهار سال آینده روند صعودی خواهد داشت. این گزارش، متاورس را از دو دیدگاه تحلیل کرده است: نرم‌افزار و سخت‌افزار و تأثیر آن بر مناطق مختلف جغرافیایی.
طبق این گزارش، متاورس تا سال ۲۰۲۶ به ارزش بازار ۵۰٫۳۷ میلیارد دلاری خواهد رسید. رشد متاورس در بازه پنج ساله بین ۲۰۲۶-۲۰۲۱ تجزیه و تحلیل شده و شتاب رشد این بازار نزدیک به ۲۱ درصد پیش‌بینی شده است. برای متاورس تنها در سال جاری رشد ۲۰٫۱۱ درصد رشد پیش‌بینی شده است.
در این میان و از نظر رشد منطقه‌ای، ۳۲ درصد رشد متاورس توسط منطقه آمریکای شمالی با پیشتازی کانادا و ایالات متحده، سپس کشورهای کلیدی دیگر مناطق چین و آلمان، مشاهده شده است. امسال، آلمان و ایالات‌متحده به دلیل قوانین مترقی‌تر و نرخ پذیرش سازمانی، رتبه اول را در رتبه بندی جهانی ارزهای دیجیتال مشترکاٌ بدست آوردند.
با این حال، علاقه به متاورس بدون شک در سراسر جهان قابل مشاهده است. به طوری که اوایل این ماه، امارات متحده عربی استراتژی متاورس دبی خود را برای تبدیل شدن به یکی از ۱۰ اقتصاد برتر حوزه متاورس راه‌اندازی کرد.
گزارش مشابهی در این ماه نیز، مد و تجارت الکترونیک را به عنوان صنایعی برای کاربرد در فضای متاورس معرفی کرد. در طی این پنج سال، انتظار می‌رود متاورس در بازار مد از افزایشی ۶٫۶ میلیارد دلاری با نرخ شتاب رشد ۳۶ درصد برخوردار شود.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا