بازی

رسمی: دو سرویس HBO Max و Discovery+ با یکدیگر ادغام خواهند شد

رسمی: دو سرویس HBO Max و Discovery+ با یکدیگر ادغام خواهند شد

شرکت برادران وارنر دیسکاوری، هیولای عظیم‌الجثه‌ای که از ادغام اخیر بین شرکت دیسکاوری و وارنر مدیا به وجود آمده، از طرح‌های خود برای ادغام سرویس‌های استریم HBO Max و Discovery+ در سال آینده رونمایی کرد. طبق فراخوان عایدی این شرکت، می‌توان انتظار داشت که این سرویس ادغام شده در تابستان ۲۰۲۳ به شکل جدید خود برسد.

عرضه این سرویس جدید در تابستان در ایالات متحده آغاز خواهد شد، پس از آن در آمریکای لاتین در پاییز ۲۰۲۳، اروپا در اوایل سال ۲۰۲۴، آسیا و اقیانوسیه در اواسط ۲۰۲۴ و کشورهای دیگر در پاییز ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:همه فیلم‌های کریستوفر نولان که هرگز ساخته نشدندراه دشوار کارگردان محبوب
همه فیلم‌های کریستوفر نولان که هرگز ساخته نشدند

هنوز مشخص نیست که وارنر دیسکاوری این سرویس جدید را چه می‌نامند، اما در یک نقطه از جلسه درآمد ذکر شد که HBO در عنوان این استریم وجود نخواهد داشت اما همچنان به عنوان یک برند اصلی به کار خود ادامه خواهد داد.

اگرچه قیمت سرویس ادغام شده جدید هنوز به اشتراک گذاشته نشده، اما در حال حاضر، این شرکت بر نسخه‌های با آگهی و بدون آگهی سرویس جدید خود تمرکز می‌کند. اما در ادامه قصد دارد نسخه‌‌ای در «فضای رایگان با آگهی» این سرویس را نیز امتحان کند که محتوای متفاوتی نسبت به سرویس VOD پریمیوم خواهد داشت.

همچنین به نظر می‌رسد برخی از کاربران در کشورهای مختلف با افزایش قیمت سرویس روبه‌رو شوند. بدون ارائه اعداد و ارقام دقیق، گفته شد که این شرکت از تبلیغات با تخفیف‌های زیاد دور می‌شود و در حال برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت در برخی مناطق بین‌المللی است که بسیار پایین‌تر از حد معمول بازار است.

در سه ماهه دوم، مشترکین HBO Max، HBO و Discovery+ روی هم به ۹۲.۱ میلیون مشترک رسید که نسبت به ۹۰.۴ میلیون در سه ماهه اول، ۱.۷ میلیون نفر افزایش داشته است. این رقم در مقایسه با سال قبل که ۷۵.۸ میلیون مشترک بود، ۲۲ درصد افزایش داشته است.

برادران وارنر دیسکاوری انتظار دارد که با برخی تغییرات استراتژیک دیگر، تعداد مشترکین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۳۰ میلیون نفر در سراسر جهان برسند.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟دستاورد هدیه‌ای که مارول به جیمز گان نمی‌بخشید
چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا