بازی

رسمی: تد لاسو در FIFA 23 حضور دارد [تماشا کنید]

رسمی: تد لاسو در FIFA 23 حضور دارد [تماشا کنید]

الکترونیک آرتز سرانجام با انتشار تیزر جدیدی رسما اعلام کرد که «تد لاسو» (Ted Lasso) و تیم فوتبال خیالی AFC ریچموند در فیفا ۲۳ (FIFA 23) حضور خواهند داشت.

پس از حدس و گمان‌هایی که امروز بر اساس توییت جدید کمپانی EA شکل گرفته بود، حالا این استودیو رسما حضور Ted Lasso با بازی جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) را در FIFA 23 تایید کرد.

طبق تیزر زیر، تد لاسو، Coach Beard، و بزرگ‌ترین ستاره‌های تیم AFC ریچموند یعنی، جیمی تارت‌ (Jamie Tartt)، دنی روخاس (Dani Rojas) و روی کنت (Roy Kent) همراه با نلسون رود (Nelson Road) ورزشگاه این تیم، در فیفا ۲۳ حضور خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین شوت‌زن‌های FIFA 22آخرین پرچم‌داران فوتبال زیبا
معرفی بهترین شوت‌زن‌های FIFA 22

Lasso در حالت Career Mode به عنوان یک مربی قابل انتخاب خواهد بود یا می‌توانید بازی را همراه با تیم AFC ریچموند در تمام لیگ‌ها تجربه کنند.

در Ultimate Team نیز بازیکنان می‌توانند از کیت‌های AFC Richmond استفاده کنند و همچنین می‌توانند تد لسو یا Coach Beard را به عنوان مربی باشگاه خود انتخاب کنند. به گفته الکترونیک آرتز، تمام محتوای AFC ریچموند در FUT از طریق اهداف و چالش‌های مربوط به خود در دسترس خواهد بود.

فیفا ۲۳ ابتدا در تاریخ ۲۷ سپتامبر، سه روز قبل از انتشار کامل در ۳۰ سپتامبر، به طور رسمی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. نسخه امسال بازی شامل یک سیستم شیمی به‌روز شده، یک مد جدید FUT Moments و نمایش گسترده‌تری از فوتبال زنان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین دروازه‌بان‌های FIFA 22جایی برای پیرمردها نیست!
معرفی بهترین دروازه‌بان‌های FIFA 22


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا