بازی

از شخصیت جدید ریمیک Resident Evil 4 رونمایی شد

از شخصیت جدید ریمیک Resident Evil 4 رونمایی شد

زمانی که ریمیک Resident Evil 4 در ماه آینده میلادی روانه بازار می‌شود، طرفداران شاهد تغییرات متعددی خواهند بود که آن را از نسخه اورجینال سال ۲۰۰۵ جدا می‌کند. در کنار تغییراتی نظیر حذف QTE و اضافه شدن ماموریت‌های فرعی، بازی ظاهرا یک ویلن جدید خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شویدآثار ترسناکی که در باکس آفیس داخلی خوش درخشیدند
با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شوید

این شخصیت کاملا جدید که در روستا حضور دارد، از یک چکش سنگین و عظیم استفاده می‌کند و بدتر از همه اینکه سرش به شکل یک گاو سیاه است! کارگردان هنری بازی،‌ هیروفومی ناکائوکا افشا کرد این شخصیت در میانه‌های راه توسعه نسخه ریمیک خلق شده و تقریبا چیزی بین یک شخصیت انسانی و وحشت مذهبی Los Iluminados است.

شما می‌توانید تصویر این شخصیت مخوف و جدید را در زیر مشاهده کنید. البته که گیم اینفورمر یک ویدیو کوتاه از گیم‌پلی ریمیک رزیدنت اویل ۴ نیز به اشتراک گذاشته که می‌توانید از طریق یوتیوب به تماشای آن بپردازید.

ریمیک Resident Evil 4

طبق صحبت‌های ناکائوکا، ریشه این شخصیت جدید به بازی‌های گذشته رزیدنت اویل بازمی‌گردد. اگر یادتان باشد در بازی‌های سری همیشه شاهد حضور سر حیوانات از جمله گاو و گوزن و… روی دیوارها به عنوان دکور بوده‌ایم. ناکائوکا اشاره داشت که این سر گاو تنها یک ماسک برای شخصیت است و قرار نیست شاهد حرکت چشمان گاو باشیم.

طی اخبار مرتبط یک ماه پیش مشخص شد ریمیک Resident Evil 4 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. از سوی دیگر شایعاتی مبنی بر تاخیر احتمالی بازی به گوش رسید که همچنان به تایید رسمی نرسیده است.

بازسازی Resident Evil 4 اکنون برای عرضه در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

جزئیات و تصاویر جدیدی از ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا