بازی

سازنده سریال Lost یک فیلم جدید از دنیای جنگ ستارگان می‌سازد

سازنده سریال Lost یک فیلم جدید از دنیای جنگ ستارگان می‌سازد

دیمون لیندلوف، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر بسیاری از سریال‌های تحسین شده مانند Lost، The Leftovers و Watchmen قرار است به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده یک فیلم جدید از دنیای جنگ ستارگان همکاری کند و گویا شرمین عبید چینوی، سازنده فیلم خانم مارول نیز قرار است کارگردانی آن را برعهده داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

ددلاین اخیرا اعلام کرده که این پروژه با همکاری لیندلوف رو به پیشرفت است و لیندلوف به همراه یک نویسنده دیگر که هنوز نام او اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که جاستین بریت گیبسون باشد فیلمنامه این کار را خواهند نوشت و در کنار آن‌ها شرمین عبید چینوی به عنوان کارگردان همکاری می‌کند.

گزارش دیگری از هالیوود ریپورتر نشان می‌دهد که پس از جشن جنگ ستارگان عده‌ای از نویسندگان در اتاقی گرد هم آمده بودند و نام دیو فیلونی خالق Star Wars: The Clone Wars در میان کسانی که آنجا حضور داشته‌اند به چشم می‌خورد. طبق اخبار، این پروژه قرار است یک فیلم مستقل باشد و در صورت موفقیت در کنار دیگر عناوین درخشان جهان استار وارز قرار خواهد گرفت.

حتی نکته جالب تر این است که گفته شده داستان این فیلم ممکن است بعد از وقایع Star Wars: The Rise of Skywalker اتفاق بیفتد که در حال حاضر انتهای جدول زمانی نمایش داده شده در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی قرار دارد. به این ترتیب این فیلم به عنوان ادامه این ادامه حماسه اسکای واکر نخواهد بود، اما می‌تواند برخی از شخصیت‌های سه‌گانه دنباله‌ را به نمایش بگذارد.

جنگ ستارگان

در همین حال ددلاین نشان می‌دهد که این پروژه از میان تمام فیلم‌هایی که اکنون در دست ساخت قرار دارند، مانند فیلم استار وارز به کارگردانی تایکا وایتیتی و Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز که اخیرا از تقویم اکران دیزنی خارج شده، بیشترین پیشرفت را داشته است.

تاکنون جزییات دیگری از این پروژه مشخص نشده و در آینده اخباری بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا