بازی

رسمی: ادالت سوییم با جاستین رویلند خالق ریک و مورتی قطع همکاری کرد

رسمی: ادالت سوییم با جاستین رویلند خالق ریک و مورتی قطع همکاری کرد

شبکه ادالت سوییم، میزبان سریال محبوب ریک و مورتی (Rick & Morty)، اعلام کرده همکاری خود را با خالق و صداپیشه دو شخصیت اصلی این اثر قطع می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اندلذت پویانمایی برای بزرگسالان
۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند

دلیل این قطع همکاری اتهاماتی است که اخیرا به جاستین رویلند وارد گردید؛ طبق گزارشات، وی به خشونت خانگی، زندانی کردن غیرقانونی و کلاهبرداری متهم شده اما خب هنوز دادگاه او را گناهکار نشناخته است. ادالت سوییم طی بیانیه‌ای از سوی ماری مور (معاون رییس کمپانی) اعلام کرد:

ادالت سوییم به همکاری خود با جاستین رویلند پایان داده است.

حالا تولید سریال ریک و مورتی بدون حضور جاستین رویلند ادامه خواهد یافت. هالیوود ریپورتر گزارش داده ادالت سوییم صداپیشه‌های جدیدی استخدام خواهد کرد تا جای جاستین رویلند را بگیرند. همان‌طور که در جریان هستید، رویلند همزمان نقش ریک سانچز و مورتی اسمیت را در سریال ایفا می‌کرد.

سریال ریک و مورتی

از سوی دیگر دن هارمون از این پس تنها چهره شاخص پشت تولید Rick & Morty خواهد بود. رویلند در این میان باید به‌زودی در چند دادگاه شرکت کند تا تکلیف اتهامات وارده به او مشخص شود. وی نخستین بار در سال ۲۰۲۰ بابت این ماجراها به دادگاه رفته بود و حالا اگر گناهکار شناخته شود، چندین سال به زندان خواهد رفت.

طبق تایید تیم سازنده ریک و مورتی، آن‌ها هم‌اکنون مشغول تولید فصل هفتم سریال هستند. فصل ۶ این اثر در سپتامبر ۲۰۲۲ پخش شد که ۱۰ قسمت داشت. در سال ۲۰۱۸ و پس از فصل سوم، ادالت سوییم دستور ساخت ۷۰ قسمت دیگر را برای Rick & Morty داده بود که به نوعی آن را تا فصل دهم تمدید می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از افسانه‌‌ها و داستان‌های اساطیری که دیزنی می‌تواند از آن‌ها اقتباس کندفرصت عالی دیزنی برای خلق آثار جدید
۱۰ مورد از افسانه‌‌ها و داستان‌های اساطیری که دیزنی می‌تواند از آن‌ها اقتباس کند


ویجی‌لاگ پلاس: هفته سخت ایکس باکس و رفع فیلتر دیسکورد

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا