بازی

بازیگر نقش کریتوس به حضور در سریال God of War علاقه دارد

بازیگر نقش کریتوس به حضور در سریال God of War علاقه دارد

صداپیشه نقش کریتوس در بازی‌های God of War به بازی در سریال آن علاقه‌مند است و تلاش می‌کند تا از حضور بازیگران رقیب از جمله «دیو باتیستا» در این نقش جلوگیری کند.

«کریستوفر جاج» که در بازی‌های God of War و God of War: Ragnarok صداپیشه و بازیگر کریتوس بوده است، در توییتر به مقاله‌ای که در آن «دیو باتیستا» ستاره فیلم‌های Guardians of the Galaxy و Glass Onion برای حضور در این نقش پیشنهاد شده بود، پاسخ داد.

مطلب پیشنهادی:بهترین تنظیمات بازی God of War برای پی‌سیخدای جنگ فقط مال بالارده‌ها نیست!
بهترین تنظیمات بازی God of War برای پی‌سی

پاسخ اولیه جاج به این مقاله نسبتا غیر جدی بود، با این حال او در توییت دیگری گفت به اظهار نظر خود ادامه داد. او در توییت دوم نوشت: «حرف من را اشتباه نگیرید، فکر می‌کنم دیو باتیستا عالی است، اما…»

God of War

این اولین باری نیست که جاج نام خود را برای این نقش مطرح می‌کند و همچنین اولین بار نیست که او این کار را در رقابت با یک کشتی گیر سابق انجام می‌دهد. اواخر سال گذشته، زمانی که «تریپل اچ» (Triple H) برای حضور در این نقش پیشنهاد شده بود، جاج تمایل خود برای ایفای نقش کریتوس را یک بار دیگر نشان داده بود.

اخیرا به طور رسمی اعلام شده بود که سریال God of War توسط آمازون ساخته می‌شود و همچنین گفته شده بود که این سریال کاملا به منبع اقتباس وفادار خواهد بود. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این سریال و بازیگران آن منتشر نشده، اما باتیستا همیشه یکی از گزینه‌های موردنظر برای نقش کریتوس بوده است.

مطلب پیشنهادی:داستان‌های اساطیر نورس؛ لوکی یار خدایان یا دشمنی دغل‌کار؟داستان‌ها و نیرنگ‌های لوکی
داستان‌های اساطیر نورس؛ لوکی یار خدایان یا دشمنی دغل‌کار؟


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا