عمومی

هواوی مسابقه عکاسی موبایل با جایزه ۱۰ هزار دلار برگزار می‌کند

هواوی مسابقه عکاسی موبایل با جایزه ۱۰ هزار دلار برگزار می‌کند

هواوی در جریان برگزاری نمایشگاه A Heartwarming World (جهانی دل‌گرم‌کننده)، از برگزاری مسابقات عکاسی با موبایل XMAGE 2024 خبر داد. این هشتمین سال پیاپی است که مسابقه‌ی عکاسی هواوی در سطح جهان برگزار می‌شود.

XMAGE 2024 از شرکت‌کنندگان می‌خواهد تا قوه‌ی تخیل و خلاقیت خود را به کار گیرند و از فناوری تصویربرداری گوشی هواوی به بهترین نحو استفاده کنند. هواوی در XMAGE 2024، دسته‌بندی‌های جدیدی را اضافه کرده است که شامل چهره‌ها، لحظات، سلام به زندگی، استایل عکاسی، خیلی دور خیلی نزدیک، تمرکز و زمان، اکشن و هنر هستند.

هواوی افزون‌بر موارد یادشده، جوایز «بهترین اثر با سری پیورا» و «بهترین اثر با سری میت» را در نظر گرفته است. برندگان جوایز XMAGE می‌توانند آثار هنری خود را روی پلتفرم‌های تبلیغاتی جهانی به نمایش بگذارند.

هر کاربر گوشی هواوی در سراسر جهان می‌تواند در رویداد عکاسی XMAGE ثبت‌نام کند. برای ارسال آثار می‌توانید به وب‌سایت رسمی کمپین XMAGE یا انجمن هواوی مراجعه کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتگ HUAWEIXMAGE# آثار خود را به اشتراک بگذارند. پروفایل اجتماعی شرکت‌کننده باید در حالت عمومی (Public) باشد.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ است و هر شرکت‌کننده می‌تواند مجموعاً ۳۰ اثر شامل عکس، عکس گروهی و ویدیو را آپلود کند.

پاداش نقدی بخش‌های جایزه‌ی بزرگ (۳ نفر)، بهترین اثر هر بخش (۲۴ نفر)، برندگان نفر دوم هر بخش (۳۲ نفر)، برندگان تقدیرنامه (۳ نفر)، برندگان بهترین عکس با گوشی‌های سری پیورا (۲ نفر) و برندگان بهترین عکس با سری میت به‌ترتیب ۱۰٬۰۰۰ دلار، ۱٬۵۰۰ دلار، ۱٬۰۰۰ دلار، ۵۰۰ دلار، ۲٬۰۰۰ دلار و ۲٬۰۰۰ دلار است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا