بازی

رایت گیمز با بهبود ایموت‌های League of Legends سیستم ارتباطی آن را ارتقا می‌دهد

رایت گیمز با بهبود ایموت‌های League of Legends سیستم ارتباطی آن را ارتقا می‌دهد

ظاهرا Riot Games به فکر تحول عظیم و اساسی سیستم ایموت (Emote) بازی League of Legends است و روی این ویژگی مهم کار می‌کند. در حال حاضر، برنامه آن گسترش و بهبود این سیستم است که از جمله ویژگی‌های حیاتی بازی محسوب می‌شود.

این خبر توسط رهبر اصلی طراحی League‌ of Legends، «جردن چکمن» منتشر شده. او اخیرا با حضور در شبکه اجتماعی Reddit، به سوالات مختلف و نظرات کاربران در مورد بازی پاسخ داده است. به گفته چکمن، سیستم ارتباطی بازی هم اکنون «در مرحله بررسی» قرار دارد، به این معنی که Riot Games به دنبال ارتقا و بهبود آن است.

چکمن توضیح داد:

بزرگ کردن چرخه ایموت یکی از مفاهیم اصلی محسوب می‌شود. اما در بدترین حالت، گسترش آن از ۵ مورد فعلی به ۹ مورد قبلا تعیین شده، باعث می‌شود تا تعداد ایموت‌های منحصر به فرد بازی نیز تا چهل مورد افزایش پیدا کند.

لیگ اف لجندز

با این وجود، می‌توان انتظار داشت که اجرا کردن League of Legends به حافظه بیشتری نیاز دارد. توسعه‌دهنده پیش از اینکه توضیح بدهد که اخیرا راه‌هایی برای کاهش حجم بازی بدون کاهش کیفیت آن پیدا کرده، گفت:

ما در League of Legends حافظه را به شدت مدیریت می‌کنیم، زیرا روی دستگاه‌های مختلفی در سراسر جهان بازی می‌شود.

چکمن در مورد تغییرات آینده توضیح می‌دهد:

در این فرصت، ما همچنین به دنبال راه‌های بهتری برای مدیریت ایموت‌های شما هستیم که برای آن باید چندین صفحه Emote ایجاد کنیم و بهبودهای دیگری را به سیستم آن اضافه کنیم.


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا