بازی

دستور بازپرداخت هزینه FUT فیفا برای سونی صادر شد

دستور بازپرداخت هزینه FUT فیفا برای سونی صادر شد

دادگاه منطقه هرماگور اتریش به سونی دستور داده تا هزینه مربوط به بسته‌های فیفا آلتیمیت تیم (FUT) را به مشتریان برگرداند. دادگاه حکم داده که بسته‌های FUT قمار هستند و به همین دلیل سونی را موظف کرده تا مبالغی که صرف خرید این بسته‌ها شده است را به مشتریان بازپرداخت کند.

تصمیم دادگاه در حالی ارائه شده که دو سال قبل اولین شکایت در این زمینه علیه سونی تنظیم شده بود و در آن گفته شده بود که شرکت ژاپنی باید ۳۳۸.۲۶ یورو هزینه شده برای بسته‌های فیفا را به مشتریان بازپرداخت کند. طبق حکم دادگاه اتریش، بسته‌های FUT الکترونیک آرتز قمار محسوب می‌شود که با این وجود به مجوز نیاز دارند.

مطلب پیشنهادی:بهترین ترکیب های فیفا ۲۳دست به مهره شوید
بهترین ترکیب های فیفا ۲۳

با این وجود، الکترونیک آرتز و سونی می‌توانند نظر خود نسبت به حکم دادگاه را مطرح کنند، اما هر دو شرکت هنوز پاسخ رسمی خود را صادر نکرده‌اند. همچنین دلیل ابلاغ حکم دادگاه برای سونی به جای الکترونیک آرتز این است که پردازش‌های مربوط به بسته‌های فیفا توسط دارنده پلی استیشن پردازش می‌شود.

دستور بازپرداخت هزینه FUT فیفا برای سونی صادر شد - lastech

به‌طور خلاصه، دادگاه مدعی شده که این بسته‌ها قانون بازی اتریش را نقض می‌کنند، زیرا ارزش محتوای آن‌ها تصادفی است که می‌تواند براساس شانس، باعث سود یا ضرر مالی بازیکنان شود.

این اولین باری نیست که بسته‌های بحث برانگیز FUT الکترونیک آرتز زیر سوال می‌روند. سال گذشته، اداره قمار هلند نیز تصمیم گرفت EA را به دلیل آن‌ها ۱۰ میلیون دلار جریمه کند که البته در نهایت از تصمیم خود صرف‌نظر کرد. با این وجود، لوت‌باکس‌ها و آلتیمیت تیم فیفا از سال‌ها قبل زیر ذره‌بین بوده است.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا