رمز ارز

رازهای ترند شدن سیمونز کت در شبکه X؛ نشانه‌ها از صعود قیمت CAT می‌گویند!

رازهای ترند شدن سیمونز کت در شبکه X؛ نشانه‌ها از صعود قیمت CAT می‌گویند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سیمونز کت (CAT)، چهارمین میم‌کوین محبوب با تم گربه، پس از لیست شدن در صرافی‌های بایننس و اوکی ایکس (OKX)، مورد توجه کاربران قرار گرفته و اکنون تنها ۱۷ درصد با بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود فاصله دارد.why-is-simons-cat-cat-trending-on-x-is-a-new-price-rally-coming

این میم‌کوین که از یک سریال انیمیشنی با بیش از ۱.۶ میلیارد بازدید الهام‌ گرفته شده، توانسته توجه کاربران اینترنت را جلب کند و با ارزش بازار ۲۵۹.۳۲ میلیون دلار، به یکی از توکن‌های پرطرفدار بازار تبدیل شود.

سیمونز کت که ماه گذشته به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۴۶۴ دلار دست یافت، همچنان با تقاضای بالایی مواجه است و در پلتفرم X ترند شده است.

از ابتدای سال، این توکن با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو بوده و در حال حاضر با ۱۴۷.۴۴ درصد رشد از زمان عرضه، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۳۸۳۵ دلار معامله می‌شود.

Ramzarzخرید سریع Simon’s Cat!
با یک کلیک سیمونز کت (CAT) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید CAT

افزایش تقاضا برای این توکن ناشی از رشد کلی تقاضا برای میم‌کوین‌ها و عملکرد قوی برخی از آن‌ها مانند مودنگ (MOODENG) و گوتسیوس ماکسیموس (GOAT) است.

در هفت روز گذشته، قیمت سیمونز کت ۶۰ درصد افزایش یافته و توجه به این رمزارز، بیشتر به دلیل لیست شدن قراردادهای آتی دائمی ۱۰۰۰CATUSDT در بایننس به اوج رسیده است؛ به طوری که در تاریخ ۲۱ اکتبر، این توکن یک رالی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد. حال به دلیل لیست شدن جفت‌ارز CAT/USDT در صرافی اوکی‌اکس، این میم‌کوین ممکن است رالی مشابهی را تجربه کند.

با این حال، پس از رالی صعودی اخیر سیمونز کت، بازار کلی کریپتو دچار افت شد و این امر باعث تثبیت قیمت CAT و ظهور نشانه‌های مربوط به فروشندگان در نمودار آن شده است.

با این وجود، فشار خرید همچنان بالا است و اگر گاوها دوباره بر بازار مسلط شوند و به سمت مقاومت ۰.۰۰۰۰۴۷۱۹ دلار حرکت کنند، ممکن است یک روند صعودی جدید آغاز شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا