رمز ارز

دکتری که ۴۰ برابر شد!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، قیمت سه رمزارز متادکتر (MEDOC)، پارک استار (P-S-T-A-R) و رفلکتو (RTO)، در ۲۴ ساعت گذشته هزاران درصد رشد داشته است.
پروژه متادکتر (MetaDoctor)، یک پلتفرم بلاکچینی است که به شما امکان می‌دهد با پزشک خود در هر کجای دنیا که هستید، به صورت زنده ملاقات کنید و با دستیار کاملاً توسعه‌یافته و مجهز به هوش مصنوعی متادکتر، به بسیاری از سؤالات پاسخ دهید. قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، ۴،۷۴۰ درصد رشد داشته و به ۰٫۰۰۰۰۰۱۶۹۹ دلار رسیده است.
اکوسیستم پارک استار (Parkstar) از برنامه پارک استار و توکن پروژه تشکیل شده است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند فضای پارکینگ خود را از طریق اپلیکیشن پیشنهاد کرده و هزینه آن را با ارز دیجیتال پروژه پرداخت کنند. طبق گزارش‌ها، قیمت این ارز دیجیتال با یک رشد ۴،۳۳۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰٫۰۰۰۰۱۲۷۹ دلار رسیده است.
در پروژه رفلکتو (Reflecto)، کاربران می‌توانند به‌سادگی و تنها با هولد کردن توکن RTO، به صورت خودکار از تراکنش‌های رمزارز انتخابی یا RTO، سهم دریافت کنند. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال هم با بیش از ۲،۹۳۳ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۸۷۹ دلار رسیده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین مارکت کپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا