بازی

دومین تریلر از فیلم Fast X منتشر شد [تماشا کنید]

دومین تریلر از فیلم Fast X منتشر شد [تماشا کنید]

فرانچایز سریع و خشن کم کم به پایان راه خود نزدیک می‌شود و اکنون تریلر جدیدی از فیلم Fast X منتشر شده است تا طرفداران را آماده اکران در ماه آینده کند.

جیسون موموآ و بری لارسون معروف‌ترین بازیگران جدید فیلم Fast X هستند که موموآ شخصیت شروری به نام دانته را به تصویر می‌کشد و لارسون نیز نقش شخصیت جدیدی به نام تس را بازی می‌کند. دانته یکی از دشمنان قدیمی دام تورتو محسوب می‌شود که یک دهه گذشته را در فکر انتقام از او و خانواده‌اش بوده. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید

مایکل روکر، دنیلا ملکیور، آلن ریچسون و ریتا مورنو از دیگر تازه‌واردان سری هستند. همچنین شاهد بازگشت شخصیت‌های لتی، هن و رومن هستیم. شاو و جیکوب تورتو نیز دو تا از شخصیت‌های منفی سابق این سری هستند که این بار به دام و خانواده‌اش محلق شده‌اند. شارلیز ترون نیز دیگر شخصیت‌ منفی Fast X محسوب می‌شود که با دانته همکاری می‌کند. 

فیلم‌برداری Fast X در اوایل کار با مشکل بزرگی روبه رو شد و جاستین لین از سمت خود به عنوان کارگردان کناره‌گیری کرد. جاستین لین که پنج فیلم از مجموعه سریع و خشن را کارگردانی کرده بود، به دلیل تفاوت‌های خلاقانه ار پروژه فاصله گرفت و یک هفته بعد لوئیس لتریر جایگزین او شد. 

فیلم سریع و خشن ۱۰ دو قسمت دارد که گفته می‌شود پایان‌دهنده مسیر عناوین اصلی این فرانچایز طولانی باشد. قسمت اول قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود و قسمت دوم یا همان Fast 11 جایی در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیریدخانواده مهم‌ترین کانون یک اجتماع
۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

دومین تریلر از فیلم Fast X منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا