رمز ارز

جزییات تغییرات شبکه اتریوم پس از هاردفورک شاپلا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک هفته از اجرای هاردفورک شاپلا (Shapella) در بلاکچین اتریوم می‌گذرد. از زمان اجرای این به‌روزرسانی، فعالان بازار به دقت برداشت‌های اتریوم را زیر نظر داشتند؛ چون در گذشته بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا این ارتقا باعث ایجاد فشار فروش در بازار خواهد شد یا خیر، وجود داشت. با این حال، تاکنون چنین چیزی مشاهده نشده است. در همین حال، داده‌های بازار هم نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال اتریوم (ETH) در هفت روز گذشته نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز هم به آن اشاره شد، ارتقای شاپلا به استیک‌کنندگان این امکان را می‌دهد که هم موجودی کامل اعتبارسنجی و هم پاداش خود را برداشت کنند. در طول یک هفته گذشته، تعداد برداشت‌ها و کسانی که منتظر برداشت هستند، به افزایش خود ادامه داد و در حال حاضر، فقط کمتر از یک میلیون اتریوم یا ۹۲۹,۹۹۹ ETH در صف برداشت هستند. در این میان، آمار پلتفرم Nansen در روز سه‌شنبه نشان داد که برای اولین بار از زمان اجرای شاپلا در ۱۲ آوریل، سپرده‌ها از برداشت‌ها پیشی گرفته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

صف برداشت ممکن است روزها برای مردم طول بکشد و آمارها نشان می‌دهند که برخی از شرکت‌کنندگان برای آن‌استیک کردن وجوه خود نزدیک به ۲۰ روز صبر می‌کنند. در این میان، با توجه به داده‌های پلتفرم defillama، در ۱۵ آوریل، ۸,۰۳۰,۸۷۰ اتریوم در پلتفرم‌های لیکویید استیکینگ قفل شده بود. این رقم در حال حاضر به ۸,۱۴۳,۴۳۸ اتریوم افزایش یافته است.
از طرفی، آمارها حاکی از جهش کارمزدهای شبکه اتریوم در طول هفته بوده و میانگین کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم ۰٫۰۰۵۹ ETH یا ۱۲٫۴۵ دلار برای هر انتقال است. بر اساس داده‌های پلتفرم ردیابی Etherscan، یک تراکنش با اولویت بالا، ۲٫۹۲ دلار، فروش در بازار Opensea ،۱۰٫۱۰ دلار، سواپ در نسخه سوم صرافی یونی‌سواپ، ۲۶٫۰۲ دلار و ارسال توکن‌های ERC20 مانند تتر، حدود ۷٫۶۳ دلار هزینه دارد.

منبع

بیت‌کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا