رمز ارز

دورنمایی از آینده نزدیک اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت اتریوم در 17 فوریه 3.45 درصد افزایش یافت و قبل از پایان معامله و بسته شدن کندل با 1694 دلار، به قیمت اوج 1721 دلاری رسید. از آخرین باری که قیمت اتریوم به محدوده 1700 دلار رسیده بود، پنج ماه می‌گذشت.
علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داد که ETH در روند صعودی قرار دارد؛ زیرا بالاتر از 60 است. همچنین حرکت قیمت، بالاتر از میانگین متحرک لانگ و شورت (خطوط آبی و زرد) مشاهده شد. بنابراین، روند قیمتی اتریوم حرکت خوبی را نشان می‌دهد و همچنین ممکن است به یک روند صعودی در آینده منجر شود.
دورنمایی از آینده نزدیک اتریوم!داده‌های اخیر Santiment نشان می‌دهند که آدرس نهنگ‌ها و کوسه‌ها همچنان علاقه‌مند نگهداری اتریوم هستند. طبق گزارش‌ها، آدرس‌های نهنگ‌ها و کوسه‌ها با 100 تا 100000 ETH هنوز نزدیک به 47٪ از کل عرضه اتریوم را حفظ کرده‌اند. علاوه بر این، عدم فشار فروش پس از آخرین افزایش قیمت نشان می‌دهد که سرمایه گذاران افزایش بیشتر قیمت را پیش‌بینی می‌کنند.
علاوه بر این، بررسی عرضه متعلق به آدرس‌های برتر اتریوم نشان داد که این آدرس‌ها در حال انباشت بوده‌اند. در ماه ژانویه، نمودار نشان‌دهنده مقدار ETH هولدشده توسط آدرس‌های برتر به نسبت عرضه کلی اتریوم در حال افزایش بود.
ارتقای شانگهای اتریوم، اتفاق بزرگ بعدی برای این ارز دیجیتال خواهد بود. در ماه مارس، کاربران می‌توانند بیش از 16.5 میلیون دلار اتریوم را از استیک آزاد کنند، البته مرج (Merge) آخرین پیشرفت قابل‌توجه این شبکه بود ولی با این حال، تأثیر کمی بر قیمت اتریوم داشت. ارتقای شانگهای بر عرضه و تقاضای اتریوم تأثیر خواهد گذاشت، در حالی که مرج یک توسعه صرفاً تکنولوژیکی بدون پیامدهای اقتصادی ظاهری بود. بنابراین، ارتقای شانگهای پتانسیل آن را دارد که به طور قابل‌توجهی بر قیمت ETH تأثیر بگذارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

ای‌ام‌بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا