رمز ارز

دوج کوین در مسیر دستیابی به بالاترین رکورد سالانه!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، قیمت دوج کوین از نوامبر ۲۰۲۲ به زیر یک خط مقاومت نزولی سقوط کرده بود. این خط بارها باعث رد شدن سطوح بالاتر شد که آخرین مورد آن به ۲ آوریل باز می‌گردد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

با این حال، قیمت این میم کوین یک روز پس از آن شروع به افزایش کرد و به بالاترین سطح امسال در ۰٫۱۰۵ دلار (نماد قرمز در نمودار زیر) رسید. البته از آن زمان تاکنون، قیمت دوج کوین دوباره کاهشی بوده است.

قیمت دوج کوین می‌تواند از مقاومت عبور کند!

رد قیمت در ۰٫۱۰۰ دلار، این سطح را به به عنوان یک مقاومت تأیید کرد که با فیبوناچی ۰٫۳۸۲ و ناحیه مقاومتی افقی هم مطابقت دارد. اگر قیمت دوج کوین از سطح ۰٫۱۰۰ دلار شاهد یک بریک آوت باشد، مقاومت بعدی در ۰٫۱۲۲ دلار خواهد بود که با سطح فیبوناچی اصلاحی ۰٫۶۱۸ مطابق است. با این حال، اگر رد دیگری از ناحیه ۰٫۱۰۰ دلار رخ دهد، قیمت DOGE ممکن است دوباره به خط مقاومت نزولی در ۰٫۰۸۰ دلار سقوط کند.

البته لازم به ذکر است که شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه بالای ۵۰ بوده و در حال افزایش است. در نتیجه، احتمال بریک آوت بیشتر است.

نمودار کندل روزانه DOGE/USDT.
نمودار کندل روزانه DOGE/USDT.

تحلیل تکنیکال نمودار دوج کوین در تایم فریم دو ساعته نیز از ادامه افزایش قیمت این رمزارز حمایت می‌کند. سه دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد:

اول، قیمت دوج کوین از یک خط مقاومت نزولی خارج شده که این موضوع، از بریک آوت در بازه زمانی روزانه پشتیبانی می‌کند. دوم، قیمت DOGE به بالای ناحیه مقاومتی ۰٫۰۹۰ دلار رسیده که اکنون انتظار می‌رود به عنوان یک سطح حمایتی عمل کند. سوم، به نظر می‌رسد که روند قیمتی دوج کوین از ۸ آوریل، یک حرکت صعودی پنج موجی را تکمیل کرده است (اعداد سیاه در نمودار زیر). بنابراین، همه این نشانه‌ها از ادامه افزایش قیمت میم کوین برتر بازار حمایت می‌کنند.

تنها نشانه نزولی این است که RSI دو ساعته، واگرایی نزولی (خط سبز) را در ۲۴ ساعت گذشته تأیید کرده است. این موضوع می‌تواند منجر به اصلاح کوتاه‌مدت دوج کوین قبل از ادامه صعود آن شود.

نمودار کندل دو ساعته DOGE/USDT.
نمودار کندل دو ساعته DOGE/USDT.

در مقابل، بسته شدن کندل قیمتی زیر ۰٫۰۹۰ دلار این پیش‌بینی صعودی را باطل می‌کند. در این صورت، قیمت دوج کوین ممکن است تا ۰٫۰۸۰ دلار سقوط کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا