بازی

پایان جنجال بزرگ؛ امبر هرد با پرداخت ۱ میلیون دلار به جانی دپ موافقت کرد

پایان جنجال بزرگ؛ امبر هرد با پرداخت ۱ میلیون دلار به جانی دپ موافقت کرد

امبر هرد قرار است ۱ میلیون دلار به جانی دپ بپردازد تا جنگ قضایی طولانی میان این دو بازیگر هالیوودی و شریک سابق رسما به پایان برسد. دپ و هرد هردو یکدیگر را به خشونت خانگی و خراب کردن شهرتِ دیگری متهم کرده بودند.

مبلغ جدید اعلام شده از سوی دادگاه بسیار کمتر از چیزی است که اوایل سال جاری دادگاه عالی ویرجینیا برای هرد مشخص کرده بود؛ در آن زمان دادگاه دستور داده بود این بازیگر مبلغ ۸.۳۵ میلیون دلار به عنوان غرامت به جانی دپ بپردازد.

وکلای دپ در بیانیه‌ای اظهار داشتند که وی قصد دارد تمام پول دریافتی را به خیریه اعطا کند. پیش‌تر هم وکلای او گفته بودند این پرونده برای دپ هیچ‌گاه به‌خاطر پول نبوده. امبرد هرد نیز در بیانیه خودش اعلام کرد «دیگر اعتقادی به سیستم قضایی ایالات متحده ندارد» و هرچه باشد، بالاخره توانسته خودش را از ازدواج با دپ «برهاند».

بازیگر نقش جک اسپارو در فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب طی مارس ۲۰۱۹ پس از آنکه امبر هرد در مصاحبه‌ای جنجالی با واشنگتن پست دپ را به خشونت خانگی و کتک زدن وی محکوم کرده بود، شکایتی با غرامت ۵۰ میلیون دلار علیه همسر سابقش تنظیم نمود.

جانی دپ

هرد در ادامه بیانیه خود گفته سیستم قضایی آمریکا دیگر قابل اعتماد نیست چراکه پرونده و شهادت او را به سوژه‌ای برای فضای مجازی و سرگرمی افراد تبدیل کرده است. امبر هرد تجربه خود از دادگاه آمریکا را با سیستم قضایی بریتانیا مقایسه کرد، جایی که او و رسانه The Sun توانسته بودند برنده شکایت قضایی علیه جانی دپ شوند.

در اخبار مرتبط خواندیم جانی دپ و امبر هرد به رای دادگاه واکنش نشان دادند، Asmongold به لطف دادگاه جانی دپ و امبر هرد پربیننده‌ترین استریمر توییچ بود و فیلمی بر اساس دادگاه هرد و دپ ساخته خواهد شد.


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا