رمز ارز

از افزایش فعالیت‌ها تا تشکیل الگوی کف دوقلو؛ نشانه‌ها از صعود رندر می‌گویند!

از افزایش فعالیت‌ها تا تشکیل الگوی کف دوقلو؛ نشانه‌ها از صعود رندر می‌گویند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت رندر (RNDR) در حال نزدیک شدن به تایید یک الگوی صعودی است و این روند صعودی به دلیل افزایش اطمینان سرمایه‌گذاران، احتمالا ادامه خواهد داشت.

با این حال، تحلیلگران هشدار می‌دهند که نزدیک شدن به سقف قیمتی بازار، رندر را در معرض اصلاح قرار می‌دهد و کسانی که به دنبال ورود به این بازار هستند، باید این سطح را به دقت زیر نظر داشته باشند.

به گفته تحلیلگران، همبستگی بین رشد قیمت و افزایش تعداد آدرس‌های فعال روزانه، شرایط مناسبی را برای انباشت این ارز دیجیتال و در نتیجه، افزایش قیمت آن فراهم کرده است. در صورت ادامه این روند، قیمت رندر می‌تواند به سمت ۱۱ دلار و حتی بالاتر حرکت کند.

در حال حاضر با وجود اینکه نزدیک به ۹۰ درصد از دارندگان رندر سود کرده‌اند، همچنان برای رشد قیمت این ارز دیجیتال فضا وجود دارد. به طور کلی، زمانی که حدود ۹۵ درصد از کل عرضه یک دارایی سودآور شود، احتمال تشکیل سقف قیمتی وجود دارد که با اصلاحات قیمتی همراه خواهد بود.

بنابراین، انتظار می‌رود قیمت رندر در روزهای آینده به روند صعودی خود ادامه دهد و الگوی صعودی کف دوقلوی آن تایید شود.

Ramzarzخرید سریع RNDR!
با یک کلیک رندر توکن (RNDR) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید RNDR

رندر در حال حاضر با عبور از خط گردن الگوی کف دوقلو، نزدیک به دستیابی به هدف رالی ۲۰ درصدی است. در صورت شکست مقاومت ۱۱.۲ دلار و تایید الگو، قیمت رندر می‌تواند به ۱۱.۵ دلار و بالاتر برسد. render-rndr-price-rally-remain-unstopped

اما در طرف مقابل و در سناریوی نزولی، شکست خوردن در عبور از سطح ۱۱.۲ دلاری، می‌تواند قیمت را تا ۹.۲ دلار کاهش دهد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت رندر با کاهش ۶.۳۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۱۰.۴ دلاری معامله می‌شود. نکته قابل توجه این است که این آلت کوین همچنان سود ۴۱ درصدی خود در بازه هفتگی را حفظ کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا