رمز ارز

ارزهای دیجیتال برتر دنیای دیفای برای رالی صعودی بعدی!

ارزهای دیجیتال برتر دنیای دیفای برای رالی صعودی بعدی!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) با سرعتی شگفت‌انگیز در حال پیشرفت است و انتظار می‌رود شاهد رشد چشمگیری در آینده نزدیک باشیم. سرمایه‌گذاران در این فضا به دنبال راه‌هایی برای تنوع‌بخشی به سبد دارایی‌های خود هستند و به همین دلیل، به دنبال ارزهای دیجیتالی با پتانسیل رشد بالا می‌باشند.

در این خبر، به بررسی تعدادی از ارزهای دیجیتال برتر در دنیای دیفای می‌پردازیم که عملکرد قیمتی چشمگیری داشته‌اند و می‌توانند فرصت‌های جذابی برای سرمایه‌گذاری باشند.

توجه: این خبر صرفاً جنبه آموزشی و اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال خاصی نیست.

۱. کانگامون (KANG):

کانگامون با رشدی ۲۹۰ درصدی، توجهات را به خود جلب کرده است. این رشد به لطف اکوسیستم گسترده کانگامون حاصل شده که رویکردی جامعه‌محور را با بازی برای کسب درآمد (P۲E) و ویژگی‌های Social-Fi ترکیب می‌کند. این پلتفرم با جذب بیش از ۲۰ هزار کاربر پیش از راه‌اندازی و برگزاری رویدادهای ماهانه با جوایز دلاری، بر جلب مشارکت کاربران تمرکز کرده است. قابلیت ارتقا و استفاده از شخصیت کانگامون در نبردها و مسابقات، این ارز دیجیتال را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. تحلیلگران نیز افزایش ۱۰۰ برابری قیمت کانگامون در زمان راه‌اندازی را پیش‌بینی کرده‌اند.top-defi-cryptocurrencies-for-next-rally-

۲. میکر (MKR):

میکر، پروتکلی شناخته‌شده با عنوان سیستم چند وثیقه‌ای دای است. این پروژه که در سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرد، یک سیستم اعتباری بدون مجوز را توسعه داده است که امکان دریافت وام با وثیقه ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. قیمت میکر در یک سال گذشته ۳۴۰ درصد افزایش یافته و با عبور از سد ۴۰۰۰ دلاری می‌تواند به سطوح جدیدی دست یابد. پیش‌بینی‌های قیمتی، پایان سال ۲۰۲۴ را با قیمت ۴۵۰۴ دلار برای میکر متصور شده‌اند.

۳. اتنا (ENA):

اتنا پروتکلی است که جایگزینی غیرمتمرکز و امن برای دلار آمریکا ارائه می‌دهد. این ارز دیجیتال در طول هفته گذشته روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده است که منجر به افزایش قیمت ۱ دلاری شده است.

Ramzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ENA

طبق پیش‌بینی‌ها، قیمت اتنا می‌تواند سال ۲۰۲۴ را با حداکثر ارزش ۲.۳۴ دلار به پایان برساند و آن را به یک ارز دیجیتال دیفای مستحکم تبدیل کند.top-defi-cryptocurrencies-for-next-rally-

۴. پندل (PENDLE):

پندل پروژه‌ای است که در ژوئن ۲۰۲۱ به عنوان یک پروتکل گردش بازدهی راه‌اندازی شد و انگیزه‌ای برای استخر کردن توکن‌ها و ایجاد بازارها در سراسر پلتفرم‌های دیفای ایجاد می‌کند. ارز دیجیتال بومی این پروژه ۱۳۰۲.۷ درصد افزایش یافته و طبق پیش‌بینی‌ها قیمت پندل می‌تواند تا ۱۳.۱۸ دلار افزایش یابد و آن را به یکی از بهترین پروژه‌های دیفای تبدیل کند.

۵. آوه (AAVE):

آوه پلتفرمی برای وام‌دهی و استقراض ارزهای دیجیتال به‌ صورت غیرمتمرکز است. این ارز دیجیتال در طول یک سال گذشته تنها ۳۹ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، در هفته گذشته، قیمت آوه با ۱۲.۵ درصد افزایش از ۸۰.۸۳ دلار به ۹۷.۱۷ دلار رسیده و به زودی می‌تواند حتی از سد ۱۰۰ دلار نیز عبور کند. پیش‌بینی می‌شود آوه سال ۲۰۲۴ را با قیمت ۲۰۱.۷۰ دلار به پایان برساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا