رمز ارز

داغ‌ترین پروژه NFT کاردانو، پسر اسنوپ داگ را هم جذب کرد!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، چمپ مدیسی (Champ Medici)، پسر اسنوپ داگ، رسما به تیم پروژه مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کاردانو یعنی “Clay Mates” پیوست. وی به منظور توسعه مشارکت‌های استراتژیک و همچنین گسترش دامنه مخاطبان خود به این پروژه می‌پیوندد.
مدیسی یکی از طرفداران قدیمی Clay Nation است و بارها علاقه خود را به آنچه که احتمالا داغ‌ترین پروژه کاردانو نام گرفته، ابراز کرده است. علاوه بر این، پیش از این، هم خود او و هم پدرش، اسنوپ داگ، که از علاقه‌مندان بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتال و به ویژه NFTها است، با Clay Nation همکاری داشتند. به عنوان بخشی از این همکاری، تیم خلاق پروژه حتی آواتارهای NFT هنرمندان را به آن‌ها ارائه کرد.
همچنین شایان ذکر است که Medici یکی از معدود چهره‌هایی است که از کاردانو حمایت می‌کند. به همین مناسبت، او و پدرش حتی در ماه آوریل با بنیان‌گذار و رهبر کاردانو، چارلز هاسکینسون، ملاقاتی داشتند که طی آن، در مورد پروژه‌های سرگرمی و خود بلاکچین بحث کردند.
علی‌رغم اینکه قیمت دارایی‌های NFT نسبت به بقیه بازار کاهش یافته است، پروژه‌های بیشتری در افق این بازار ظاهر می‌شوند. البته بسیاری از آن‌ها با کاهش ارزش اتریوم از بین می‌روند، اما به نظر می‌رسد آن‌هایی که جدی و فعالانه ادامه می‌دهند، در آینده شانس زیادی برای موفقیت دارند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا