بازی

داستان سریال The Last of Us فراتر از بازی‌ها نخواهد رفت

داستان سریال The Last of Us فراتر از بازی‌ها نخواهد رفت

پخش سریال لست آو آس (The Last of Us) به زودی آغاز می‌شود و اکنون سازندگان آن به یک سوال مهم پیرامون این اقتباس پاسخ داده‌اند.

نیل دراکمن (Neil Druckmann) و کریگ مازین (Craig Mazin) به تازگی با هالیوود ریپورتر مصاحبه‌ای داشته و درباره آینده سریال The Last of Us صحبت کردند. نکته مهم این است که سریال داستان جدیدی و اورجینالی را روایت نمی‌کند و از بازی‌های لست آو آس فراتر نخواهد رفت. سازندگان این سریال نمی‌خواهند اشتباه Game of Thrones را تکرار کنند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک

فصل اول این سریال قرار است روی بازی اول The Last of Us تمرکز کند و احتمالا بازی دوم و سوم نیز هرکدام یک فصل جداگانه خواهند داشت. البته این احتمال وجود دارد که نظر نیل دراکمن و کریگ مازین در آینده تغییر کند و از این فرصت برای نشان دادن جنبه‌های بیشتری از دنیای لست آو آس استفاده کنند. 

البته از آنجایی که خود دراکمن در تولید این سریال نقش بسیار پررنگ‌تری دارد، داستان‌های جدید ریسک کمتری به همراه خواهند داشت. اختلاف نظر جرج آر آر مارتین برای فصل‌های پایانی بازی تاج و تخت با سازندگان، در نهایت به مجموعه آسیب وارد کرد. با این وجود انتظار می‌رود که دراکمن روی ساخت فصل‌های بعدی این اقتباس نیز نظارت داشته باشد. 

سریال Last of Us

فصل‌های بعدی سریال همچنین می‌توانند بیشتر به اتفاقات بین بازی اول و دوم بپردازند. بین این دو بازی چندین سال فاصله وجود دارد که بازی The Last of Us Part 2 با استفاده از فلش‌بک به سراغشان می‌رفت. تیم بازیگری این سریال علاوه‌بر پدرو پاسکال و بلا رمزی شامل گابریل لونا، مرل دانتریج، نیکو پارکر، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل می‌شود.

سریال The Last of ‌Us در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از HBO و HBO Max پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمیآن‌چه سیاست‌های تمامیت‌خواهانه یک مادر به ارمغان می‌آورد
نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمی


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا