بازی

خلاصه داستان فیلم Godzilla vs. Kong 2 منتشر شد

خلاصه داستان فیلم Godzilla vs. Kong 2 منتشر شد

برادران وارنر به تازگی خلاصه داستان کاملی از فیلم گودزیلا در مقابل کونگ ۲ (Godzilla vs. Kong 2) منتشر کرده که قرار است به داستان منشا هیولاها در مانسترورس لجندری بپردازد. در این دنباله، کونگ و گودزیلا در برابر تهدید جدیدی از Hollow Earth با یکدیگر متحد می‌شوند، زیرا با توجه به عنوان غیررسمی فیلم و کلمه Origins متوجه می‌شویم که این فیلم می‌خواهد منشا هیولاها و جزیزه جمجمه را کشف کند.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید

در فیلم قبلی دو پادشاه هیولا، مکاگودزیلا (یک هیولای ساخته شده از آهن و سیم) را از بین بردند. این دو قبل از آن تا سر حد مرگ جنگیدند و گودزیلا کونگ را مجبور به تسلیم کرد. بنابراین، اگرچه این هیولاها قبلا با کمک یکدیگر مقابل یک جانور ایستاده و دنیا را نجات داده‌اند، نمی‌توان منکر دشمنی میان آن‌ها شد و از همین رو انتظار می‌رود در فیلم گودزیلا در مقابل کونگ ۲ شاهد یک نبرد مجدد میان این دو باشیم.

این خلاصه داستانی همچنین اشاره کرده که نسخه جدید به کاوش اساطیر مانسترورس ادامه می‌دهد و به برخی از اسرار باقی مانده از فیلم اول پاسخ خواهد داد. در فیلم اول Godzilla vs. Kong، ما دریافتیم که انسان‌ها هزاران سال پیش با تایتان‌ها همزیستی داشتند و قلمروهای پادشاهی را در زیرزمین Hollow Earth ساختند. در ادامه می‌توانید خلاصه داستان منتشر شده را به طور کامل مطالعه کنید:

این عنوان جدید، نبرد انفجاری گودزیلا در برابر کونگ را با یک ماجراجویی سینمایی کاملاً تازه دنبال می‌کند و کونگ توانا به همراه گودزیلا را در برابر یک تهدید عظیم کشف‌نشده و پنهان در دنیای ما قرار می‌دهد و به دنبال آن، موجودیت ما و آن‌ها را به چالش می‌کشد.

این فیلم حماسی بیشتر به تاریخچه تایتان‌ها، منشا آن‌ها، اسرار جزیره جمجمه و فراتر از آن می‌پردازد. در مقابل آن، نبرد اساطیری را که به شکل‌گیری این موجودات خارق‌العاده منجر شد و آن‌ها را برای همیشه به نوع بشر گره زد نیز آشکار می‌کند.

فیلم گودزیلا در برابر کونگ 2

آدام وینگارد مانند فیلم اول، با فیلمنامه‌ای از تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت کارگردانی این دنباله را هم برعهده دارد. در فیلم گودزیلا در مقابل کونگ ۲ بازیگرانی نظیر ربکا هال، برایان تایری هنری و کیلی هاتل به نقش‌های خود بازمی‌گردند و در کنار آن‌ها دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگران جدید این دنباله خواهند بود.

علاوه بر این فیلم، لجندری اکنون مشغول کار روی سریال گودزیلا برای سرویس اپل تی‌وی پلاس است که مت شکمن، کارگردان وانداویژن را برای هدایت آن در نظر گرفته‌اند.

فیلم سینمایی گودزیلا در برابر کونگ ۲ قرار است در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا