عمومی

یکی از متفاوت‌ترین خودروهای جنسیس با رنگ خیره‌کننده رونمایی شد

یکی از متفاوت‌ترین خودروهای جنسیس با رنگ خیره‌کننده رونمایی شد

جنسیس از سدان برقی G80 EV Magma Concept رونمایی کرد. این خودرو مفهومی که در نمایشگاه اتومبیل پکن به نمایش درآمد، به رنگ خیره‌کننده‌ی آبی اکتان (Acme Blue) مزین شده که نمایانگر داغ‌ترین قسمت شعله است.

جنسیس G80 ای‌وی مگما کانسپت از نمای سه‌چهارم عقب

Genesis

G80 ای‌وی مگما کانسپت از سیستم تعلیق پیشرفته‌، گلگیر‌های پهن‌، سپر عقب جدید با دیفیوزر یکپارچه و اسپویلری کوچک روی صندوق عقب بهره می‌برد. نمای جلویی خودرو با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و تزئینات مشکی، رنگ‌ولعابی تازه به خود گرفته است.

جنسیس G80 ای‌وی مگما کانسپت از نمای کناری

Genesis

مشابه GV60 ای‌وی مگما کانسپت، روی G80 نیز چرخ‌های سفارشی ۲۱ اینچی نصب شده‌اند که این بار برای همخوانی با رنگ بدنه، دارای تزئینات آبی هستند. در پشت این چرخ‌ها، ترمز‌هایی بزرگ‌تر نصب شده‌اند که احتمالاً از قدرت بالای ترمزگیری خودرو خبر می‌دهند.

جنسیس G80 ای‌وی مگما کانسپت از نمای بالا

Genesis

از لحاظ فضای داخلی، G80 ای‌وی مگما کانسپت از کابینی لوکس با روکش آلکانترا و چرم و همچنین تریم فیبرکربن بهره می‌برد؛ اما فعلاً تصویری از آن منتشر نشده است.

جنسیس G80 ای‌وی مگما کانسپت در کنار GV60 و X Gran Berlinetta
جنسیس G80 ای‌وی مگما کانسپت در کنار GV60 مگما کانسپت و X Gran Berlinetta

Genesis

جنسیس در مورد مشخصات پیشرانه‌ی کانسپت تازه‌‌ی خود حرفی نزده، اما مدل تولید انبوه Electrified G80 دارای سیستم دو موتوره‌ای است که قدرتی برابر با ۳۶۵ اسب بخار تولید می‌کند. اینکه مگما کانسپت هم از نسخه‌ای از این پیشرانه یا چیزی کاملاً متفاوت استفاده کند معلوم نیست؛ اما انتظار داریم نسبت به دیگر برادران خود قدرت بیشتری داشته باشد.

جنسیس G80 ای‌وی مگما کانسپت جدیدترین عضو خانواده‌ی مگما است که در‌حال‌حاضر خودروهایی چون G80 مگما اسپشال با تیراژ محدود برای بازار خاورمیانه و مدل تازه معرفی‌شده‌ی GV60 مگما کانسپت را در بر می‌گیرد. اینکه G80 ای‌وی مگما کانسپت به تولید انبوه برسد یا نه، هنوز مشخص نیست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا