رمز ارز

خبر خوب برای کاربران شیبا: کیف پول اختصاصی در راه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لوسی ساسنیکووا (Lucie Sasnikokva)، یکی از اعضای شناخته‌شده جامعه شیبا اینو که در توییتر با نام کاربری LucieSHIB@ شناخته می‌شود، تصویری از کانال دیسکورد شیبا به اشتراک گذاشته که بر اساس آن، تیم شیبا در حال کار بر روی یک کیف پول سرد سفارشی برای SHIB است و قصد دارد با دو شرکت بزرگ در صنعت کریپتو همکاری کند.
به گزارش رمزارز نیوز، یکی از اعضای تیم شیبا در دیسکورد به نام Shibarium1 این خبر را منتشر کرده و گفته که آنها برای یک جلسه AMA (هرچه می‌خواهی، از من بپرس) با صرافی رمزارزی Huobi و شرکت امنیت بلاکچین CertiK، آماده می‎شوند. در این پیام همچنین در مورد یک شراکت احتمالی برای ایجاد یک کیف پول سرد سفارشی برای شیبا صحبت شده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

کاربر Shibarum1 قول داده که کیف پول SHIB که در حال حاضر در حال توسعه است، دارای فناوری و ظاهر جذابی خواهد بود. راه‌اندازی کیف پول سرد سفارشی‌ برای شیبا، یک گام بزرگ برای تبدیل آن از یک میم کوین به یک دارایی و ابزار سرمایه‌گذاری واقعی خواهد بود.
این خبر تقریبا دو ماه پس از راه‌اندازی نسخه بتای شبکه بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) با نام پاپی‌نت (Puppynet) منتشر می‌شود. طبق گزارش‌ها، در این دو ماه بیش از ۱۴ میلیون کیف پول به این شبکه آزمایشی متصل شده و بیش از ۴٫۶ میلیون تراکنش بر روی آن انجام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا