بازی

خالق Rick & Morty با اتهامات خشونت خانگی مواجه شده است

خالق Rick & Morty با اتهامات خشونت خانگی مواجه شده است

جاستین رویلند، خالق سری محبوب ریک و مورتی (Rick & Morty) و بازی High on Life، به اتهام خشونت خانگی، آسیب‌زنی، تهدید، زندان کردن غیرقانونی و کلاه‌برداری به دادگاه کشیده شده است. وی امروز در یک جلسه اولیه دادگاه شرکت کرده اما جلسه بعدی قرار است اواخر آپریل برگزار شود.

رسانه NBC News گزارش داده رویلند در واقع اولین بار اوایل ۲۰۲۰ توسط زنی که مدتی با او قرار می‌گذاشت، مورد اتهام قرار گرفته. دادگاه کالیفرنیا در آن زمان حکم دستگیری رویلند را صادر نمود و او با قرار وثیقه ۵۰ هزار دلار از زندان آزاد شد.

گفته شده از سال ۲۰۲۰ تاکنون رویلند چندین بار در دادگاه حاضر شده اما هنوز شاهد برگزاری یک جلسه اصلی و مشخص شدن حکم نهایی نبوده‌ایم. در حال حاضر جلسه بعدی دادگاه برای ۲۷ آپریل ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

جاستین رویلند خالق ریک و مورتی

NBC می‌گوید در همان اکتبر ۲۰۲۰ یک دستور قضایی مبنی بر محافظت از شاکی صادر شده و طی آن خالق ریک و مورتی نمی‌تواند دست به آزار و اذیت یا تهدید فرد مذکور بزند یا حتی در فاصله ۱۰۰ فیتی او قرار بگیرد. رویلند همچنین مجبور شده از آن زمان هرگونه اسلحه که در اختیار دارد را تحویل پلیس فدرال دهد. این دستور قضایی تا اکتبر ۲۰۲۳ پابرجا خواهد بود.

طبق صحبت‌های وکیل رویلند، آن‌ها پاسخ و دعوی خود را به دادگاه ارائه کرده‌اند اما همچنان جزئیات پرونده نامشخص است. فعلا تقریبا تمام جزئیات پرونده از جمله مدارک و شواهد ارائه شده، فیلم‌ها، گزارشات پلیس و گزارشات پزشکی همگی از عموم مخفی نگه داشته شده‌اند.


تماشا کنید: داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا