رمز ارز

رفتار متضاد نهنگ‌ها در بازار دوج کوین! تکلیف قیمت DOGE در آینده چه می‌شود؟

رفتار متضاد نهنگ‌ها در بازار دوج کوین! تکلیف قیمت DOGE در آینده چه می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فعالیت دوباره نهنگ‌های دوج ‌کوین و جابه‌جایی ۷۶۷ میلیون DOGE از طریق صرافی رابین‌هود، فعالان بازار ارزهای دیجیتال را دچار ابهام کرده است.

این جابه‌جایی همزمان با افت قیمت دوج کوین و دریافت اخطار ولز توسط صرافی رابین‌هود از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، رخ داده است.

بر اساس گزارش Whale Alert، در مجموع ۷۶۷ میلیون دوج کوین طی ۴ تراکنش بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته جابه‌جا شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

سه مورد از این انتقال‌ها شامل انباشت توسط آدرس‌های ناشناس به ارزش ۷۹.۱۸ میلیون، ۱۲۳.۸۱ میلیون و ۱۶۳.۹۲ میلیون DOGE بوده است. در طرف مقابل، ۴۰۰ میلیون دوج توسط یک آدرس ناشناس به رابین‌هود منتقل شده و تاثیر انباشت‌ها را تا حدودی خنثی کرده است.

این تراکنش‌ها با توجه به دریافت اخطار ولز توسط رابینهود از SEC که به معنای تصمیم این رگولاتور برای اقدام قانونی علیه کسب‌وکار ارز دیجیتال رابین‌هود با ادعای نقض قوانین اوراق بهادار است، اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

همچنین، پذیرش اخیر دوج‌کوین به عنوان یک روش پرداخت توسط تسلا، بر گمانه‌زنی‌ها در مورد انگیزه‌های احتمالی پشت این تراکنش‌ها می‌افزاید.

در حال حاضر، قیمت دوج کوین با کاهش ۲.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۱۵۸ دلار رسیده است. این در حالی است که پیش از این، شاهد افزایش قابل توجه قیمت دوج‌کوین به دلیل پذیرش آن توسط تسلا بودیم. این موضوعات در کنار هم باعث ایجاد تصویری نامشخص از روند قیمتی آتی این توکن شده است.

در این میان، داده‌های بازار مشتقات هم نشان‌دهنده‌ احساسات مختلف معامله‌گران است. حجم معاملات آتی دوج‌کوین ۳۰.۱۴ درصد افزایش یافته، در حالی که میزان سود باز قراردادهای آن با کاهش ۷.۶۹ درصدی مواجه بوده است.

با وجود این، فعالان بازار همچنان انتظار افزایش قابل توجه قیمت دوج کوین را به دلیل رالی پس از هاوینگ بیت‌کوین، دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا