رمز ارز

حمله شدید بنیانگذار دوج کوین به ایلان ماسک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جکسون پالمر، برنامه‌نویس سابق دوج کوین در مصاحبه اخیر خود با نشریه استرالیایی crickey، ایلان ماسک را یک کلاهبردار و کلاش خطاب کرده است. با این‌ حال او گفته که مردم، متأسفانه چندان به این موضوع اهمیت نمی‌دهند. این مهندس نرم‌افزار گفته که ماسک تنها در تظاهر به داشتن دانش بالا، ماهر است و درکی از کدنویسی ندارد.
پالمر در سال ۲۰۱۵ از تیم دوج کوین و کل صنعت ارزهای دیجیتال خارج شد و در این مدت، مواضعی ضد این صنعت گرفته است. او گفته که ماسک با طرح پیشنهاد خرید توییتر قصد دارد با ایجاد اختلاف در مورد قابل‌اعتماد بودن این پلتفرم، آن را از بین ببرد. او همچنین، اضافه کرده است که ماسک در توهم ایجاد یک جایگزین مناسب برای توییتر به سر می‌برد.
طبق گزارش‌ها، آقای پالمر گفته است که ماسک احتمالا شروع به راه‌اندازی موج جدیدی از توییت‌هایش درباره دوج کوین خواهد کرد و به این وسیله، فالوورهای جدیدی را با تصور اینکه او تونی استارک (شخصیت آهنین کتاب‌های داستان آمریکایی نوشته استن لی) جدید است، جذب می‌کند.
باوجود تمام اتفاقات اخیر و سقوط قابل‌توجه ارزش ارزهای دیجیتال برتر، پالمر هنوز باور ندارد که زمستان واقعی ارزهای دیجیتال، اتفاق افتاده باشد. او با وجود آرزوی از بین رفتن این بازار برای همیشه، معتقد است که هنوز سرمایه‌های زیادی در این صنعت وجود دارند که به گفته او، منتظر احمق‌های بعدی هستند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا