بازی

حضور یکی از شخصیت‌های مرد عنکبوتی در بتل پس فصل چهارم فورتنایت

حضور یکی از شخصیت‌های مرد عنکبوتی در بتل پس فصل چهارم فورتنایت

به نظر می‌رسد که بازی فورتنایت خود را آماده می‌کند تا با Into the Spider-Verse کراس‌اوور داشته باشد زیرا چندین دیتاماینر به تازگی ادعا کرده‌اند که شخصیت گوئن استیسی (Gwen Stacy) در بتل پس فصل چهارم گنجانده خواهد شد.

Hypex، یوتیوبر معروف فورتنایت در توییتر اعلام کرده که در طول چپتر سوم از فصل چهارم این بازی با Into the Spider-Verse کراس‌اوور خواهد داشت. همچنین ادعا شده که Spider-Gwen در بتل پس حضور خواهد داشت و مایلز مورالز نیز در ادامه به فروشگاه اضافه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲

هیچ یک از این موارد هنوز به طور رسمی اعلام نشدند، اما چندین دیتاماینر معروف مانند Hypex، MidaRado و FNBRintel همگی این خبر را به اشتراک گذاشته‌اند.

هیچ یک از دیتامینرها تاریخ حضور Spider-Gwen در بتل پس یا زمان اضافه شدن مایلز مورالز به فروشگاه بازی را اعلام نکردند اما فصل سوم قرار است در ۱۷ سپتامبر به پایان برسد و فصل چهارم نیز احتمالاً یک روز بعد از آن آغاز خواهد شد. هنوز هیچ شخصیت دیگری از انیمیشن Into the Spider-Verse برای فصل چهارم فورتنایت معرفی نشده است.

فورتنایت

Spider-Gwen و Miles Morales تنها شخصیت‌هایی نیستند که به‌زودی به فورتنایت می‌آیند، زیرا دیتاماینرها اخیراً ایموت جدیدی پیدا کردند که به چهار بازیکن اجازه می‌دهد به هم ملحق شوند تا آهنگ Poker Face از لیدی گاگا را اجرا کنند.

این موضوع منجر به گمانه‌زنی‌هایی شده که این خواننده خود را برای اجرای کنسرت درون بازی آماده می‌کند، زیرا لیدی گاگا در لیست هنرمندان شرکت‌کننده در دومین رویداد سالانه Rainbow Royale نیز حضور دارد.

همچنین حدس زده می‌شود که Dreamer از Supergirl در طول همین رویداد به بازی اضافه شود و اولین شخصیت تراجنسیتی خواهد بود که از زمان انتشار تاکنون به فورتنایت اضافه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا