بازی

حالت چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 احتمالا اوایل سپتامبر معرفی می‌شود

حالت چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 احتمالا اوایل سپتامبر معرفی می‌شود

تام هندرسون به نقل از برخی منابع معتبر خود اعلام کرد که حالت چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در اوایل ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

همانطور که هندرسون در ادامه گزارش خود توضیح می‌دهد، نسخه‌های چندنفره بازی‌های قبلی این فرنچایز نیز در ماه سپتامبر معرفی شده بودند. به عنوان مثال حالت چندنفره Black Ops Cold War در ۹ سپتامبر ۲۰۲۰ و بخش چندنفره Vanguard در ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شده بودند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیماز شدو آو د کلوسوس تا واکینگ دد
تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیم

البته زمان و نحوه نمایش حالت چندنفره بازی در حال حاضر مشخص نیست، اما باید انتظار داشت که طبق رونمایی‌های قبلی، شاهد نوعی پخش زنده و مصاحبه با توسعه‌دهندگان آن باشیم.

بازی Call of Duty

هرچند اکتیویژن هنوز این موضوع را تایید نکرده، اما برخی منابع تایید کرده‌اند که نسخه بتای حالت چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 در حال حاضر قرار است در اواسط ماه سپتامبر منتشر شود.

در نهایت، خود بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شود. چند هفته پیش تصاویر جدیدی از این عنوان فاش شده بود و همچنین در مطلب «آیا داستان Call of Duty: Modern Warfare 2 ربطی به ایران دارد؟» داستان آن را کمی شرح دادیم.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند


وقت‌هایی که نباید بازی کنید!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا