بازی

بازی The Lord of the Rings: Gollum چند ماه تاخیر خورد

بازی The Lord of the Rings: Gollum چند ماه تاخیر خورد

Daedalic Entertainment و Nacon به عنوان ناشران بازی The Lord of the Rings: Gollum اعلام کردند که این عنوان «چند ماه» دیرتر منتشر می‌شود.

بازی قرار بود در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۰ شهریور) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود. نسخه نینتندو سوییچ آن نیز قرار بود در تاریخ دیگری منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

ناشران بازی در بیانیه خود نوشتند:

در طول چندین سال گذشته، تیم ما سخت کار کرده است تا دیدگاه ما را از یک داستان برجسته، در دنیایی نفس گیر، پر از جادو و شگفتی به اشتراک بگذارد. ما متعهد هستیم که انتظارات جامعه خود را برآورده کنیم و داستان ناگفته گالوم را به گونه‌ای کشف کنیم که به دیدگاه «جی. آر. آر. تالکین» احترام بگذارد.

بازی The Lord of the Rings: Gollum

در ادامه این بیانیه، مانند اکثر بیانیه‌های مربوط به تاخیر بازی‌ها آمده است:

همانطور که گفته شد، برای ارائه بهترین تجربه ممکن، ما تصمیم گرفته‌ایم تا چند ماه بازی‌ The Lord of the Rings: Gollum را دیرتر منتشر کنیم. در آینده نزدیک، زمان دقیق آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

داستان The‌ Lord of the Rings: Gollum به موازات اتفاقات فیلم اول ارباب حلقه‌ها یعنی The Fellowship of the Ring اتفاق می‌افتد و یک بازی اکشن نقش‌آفرینی داستان محور است که در آن بازیکنان برای بازیابی حلقه قدرت تلاش می‌کنند. چند هفته گذشته، تریلر جدیدی از آن منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها


وقت‌هایی که نباید بازی کنید!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا