بازی

جزییاتی از داستان فیلم Madame Web اسپین‌آف مرد عنکبوتی فاش شد

جزییاتی از داستان فیلم Madame Web اسپین‌آف مرد عنکبوتی فاش شد

اوایل امسال بود که خبر ساخت فیلم مادام وب (Madame Web) یا در واقع همان اسپین‌آف مرد عنکبوتی منتشر شد و از آن زمان تاکنون سونی اطلاعات زیادی در اختیار مخاطبان قرار نداده بود. حال با گذشت چندین ماه، سرانجام جزییات جدیدی از داستان این فیلم اعلام شده است. این اطلاعات چندان مفصل نیستند، اما سر نخ‌های کوچکی از داستان فیلم و فضای کلی آن به طرفداران می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان

علاوه بر آن، سونی همچنین اعلام کرده که سلستی اوکانر (بازیگر فیلم Ghostbusters: Afterlife) به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده که هنوز مشخص نیست چه نقشی را ایفا خواهد کرد. این نخستین تلاش سونی برای به تصویر کشیدن یک شخصیت زن مارول است که در آن شاهد داستان اصلی شخصیت مادام وب خواهیم بود.

مادام وب علی‌رغم حضور در مجموعه‌های انیمیشنی محبوب مرد عنکبوتی در دهه ۹۰، جزو شخصیت‌های آنچنان شناخته شده مرد عنکبوتی نیست. در کمیک‌ها، او یک جهش یافته مسن است که توانایی‌هایی چون دورآگاهی (تلپاتی) و روشن‌بینی دارد. در مادام وب، ما شاهد داستان شکل‌گیری و منشا این شخصیت خواهیم بود.

وی از بیماری عصبی عضلانی «میاستنی گراویس» رنج می‌برد که او را نابینا و فلج کرده است و به همین خاطر در یک بیمارستان بستری شده و توسط سیستم حفظ حیات پیشرفته‌ای که شبیه به تار عنکبوت است احاطه شده.

داکوتا جانسون در فیلم مادام وب

اس. جی. کلارکسون وظیفه کارگردانی فیلم مادام وب را برعهده دارد و مت سازما و بورک شارپلس به عنوان نویسنده در پروژه همکاری می‌کنند. هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت مرد عنکبوتی در این فیلم حضور پیدا خواهد کرد یا خیر. علاوه بر سلستی اوکانر، حضور داکوتا جانسون برای ایفای نقش اصلی یعنی مادام وب تایید شده و سیدنی سوینی (ستاره سریال Euphoria) از دیگر بازیگران این فیلم است.

چندی پیش سونی تاریخ اکران فیلم Madame Web وب را اعلام کرد که بر این اساس قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا