بازی

جزئیات جدیدی از پرونده الک بالدوین توسط FBI منتشر شد

جزئیات جدیدی از پرونده الک بالدوین توسط FBI منتشر شد

FBI گزارش جدیدی در مورد حادثه تیراندازی فیلم Rust منتشر کرد که طبق آن، برخلاف گفته‌های الک بالدوین، ماشه تفنگ توسط او کشیده شده است.

مهر ماه سال گذشته بود که الک بالدوین (Alec Baldwin) بازیگر سرشناس، در یک حادثه ناخواسته و در حین فیلمبرداری فیلم Rust، هالینا هاچینز (Halyna Hutchins) فیلمبردار را کشت و همچنین جوئل سوزا (Joel Souza) کارگردان آن را نیز مجروح کرد.

بالدوین در آن زمان گفته بود که این اتفاق کاملا تصادفی بوده از وجود گلوله‌های واقعی در هفت تیر اطلاعی نداشته است. در نتیجه این حادثه، تولید فیلم Rust برای مدت نامحدودی متوقف شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Birds Of Paradise – دنیای بی‌رحم بالرین‌هاوسواس نابودگرِ بهترین‌ بودن
نقد فیلم Birds Of Paradise – دنیای بی‌رحم بالرین‌ها

حالا FBI در گزارش جدید خود ادعا می‌کند که برخلاف گفته‌های بالدوین که اصرار دارد ماشه هفت‌تیر را نکشیده و اسلحه به‌طور تصادفی شلیک شده است، آزمایش‌های انجام شده توسط FBI نشان می‌دهد که این هفت‌تیر نمی‌تواند بدون کشیده شدن ماشه شلیک شود.

به دنبال این حادثه، در اکتبر سال گذشته یک پتیشن در Change.org آغاز شد که هدف از آن ممنوعیت استفاده از سلاح گرم در فیلم‌ها و سریال بود. در حال حاضر بیش از ۱۱۷ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند. هرچند بالدوین نیز خواستار محدود کردن استفاده از سلاح گرم در تولیدات شده، اما به‌نظر می‌رسد او یا سایر مظنونین قصد ندارند مسئولیت حادثه را برعهده بگیرند.

Rust یک فیلم وسترن است که علاوه بر بالدین، «تراویس فیمل» بازیگر نقش راگنار در سریال The Vikings و جنسن اکلس بازیگر نقش‌ Soldier Boy در سریال The Boys نیز در آن حضور دارند. فیلمبرداری آن در ۶ اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شد اما سرنوشت غم‌انگیزی داشت.

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب ویجی لاگ پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا