بازی

جزئیات تازه‌ای از بازی Atomic Heart در تریلر جدید به نمایش درآمد [تماشا کنید]

جزئیات تازه‌ای از بازی Atomic Heart در تریلر جدید به نمایش درآمد [تماشا کنید]

بازی اکشن نقش آفرینی Atomic Heart در آستانه لانچ سر و صدای زیادی به پا کرده و اکنون سازنده یک تریلر طولانی منتشر کرده که به آنچه بازیکنان می‌توانند از بازی انتظار داشته باشند، اشاره می‌کند.

قلب اتمی که اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، یک بازی RPG اکشن شوتر اول شخص است که در یک نسخه متفاوت از اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۱۹۵۰ اتفاق می‌افتد، زمانی که فناوری رباتیک به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.

با این حال، حادثه‌ای رخ می‌دهد که باعث از بین رفتن سیستم کنترل ربات‌ها می‌شود. در نتیجه، موجودات از ریخت افتاده و ماشین‌های نسل‌کشی، علیه انسان‌ها شورش می‌کنند. کنترل این وضعیت بر عهده مامور KGB، سرگرد نچایف، معروف به P-3 است.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

این پایگاه نظامی شامل چندین نقشه جهان باز می‌شود که بازیکنان می‌توانند در کنار چارلز، یک هوش مصنوعی پلیمری که علاوه بر ایفای نقش حیاتی در داستان، تعدادی از عملکردهای گیم‌پلی بر عهده اوست.

علاوه بر آماده‌سازی بینندگان برای داستان بازی، تریلر جدید همچنین در مورد سیستم مبارزه انفجاری Atomic Heart صحبت می‌کند که در آن بازیکنان از توانایی‌های عنصری و تله‌کینتیک همراه با زرادخانه‌ای از سلاح‌ها استفاده می‌کنند و با انواع روبات‌های قاتل مقابله می‌کنند.

جزئیات سایر سیستم‌های خارج از مبارزات نیز به نمایش در آمدند، از جمله انتخاب‌های دیالوگ، کاوش، فعالیت‌های جهان باز و موارد دیگر که ظاهراً تکمیل تمامی آن‌ها حدود ۲۵ ساعت به طول خواهد کشید.

Atomic Heart اخیرا گلد شده بود و در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود و از روز اول در سرویس گیم پس قابل بازی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

جزئیات تازه‌ای از بازی Atomic Heart در تریلر جدید به نمایش درآمد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا